محمد فیضی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدار با مهندس جهرمی وزیر ارتباطات و مدیر عامل ایرانسل، روستاهایی که آنتن دهی ایرانسل در آنجا میسر نبود ، تحت پوشش آنتن دهی تلفن همراه قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در حال حاضر 716 روستای استان اردبیل می توانند همانند همراه اول از خدمات ایرانسل نیز استفاده کنند.
وی گفت: نبود آنتن دهی ایرانسل موجب نارضایتی اهالی روستاها بود که با پیگیری های بعمل آمده و توجه دولت این مشکل در روستا های این استان برطرف شد .
فیضی افزود: دولت تدبیر و امید اشتغال پایدار در روستا ها را مودر توجه قرار داده و مقرر است با پرداخت تسهیلات کم بهره زمینه های کسب وکار در مناطق محروم تحقق یابد .
وی درباره طرح انتقال آب دریاچه نئور به روستاهای بخش هیر افزود: با پیگیری نمایندگان استان ، طرح انتقال آب دریاچه نئور به روستاهای هیر مورد توافق قرار گرفته و عملیات اجرایی این طرح هم شروع می شود.
فیضی گفت: پیرو جلسه مجمع نمایندگان اردبیل با مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی اعتبار اولیه به میزان 50 میلیارد ریال برای شروع عملیات انتقال آب نئور به روستاهای دارای حق آبه بخش هیر تخصیص یافت.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح چهار هزار هکتار از اراضی روستاهای بخش هیر از توابع شهرستان اردبیل تا 2 سال آینده به آبیاری کم فشار مجهز می شود.
براساس آمارهای رسمی یک هزار و 859 روستای دارای سکنه در استان اردبیل وجود دارد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.