به گزارش ایرنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان عصر دوشنبه در حین مصاحبه خبرنگاران با رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در تماس تلفنی ضمن تبریک این روز به جامعه خبرنگاران و ورزشی نویسان افزود: بدون شک بخش مهمی از موفقیت های امروز ورزشکاران کشورمان در همه رشته های ورزشی به ویژه فوتبال مدیون و مرهون زحمات خبرنگاران است.
وی اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان زبان گویای مردم با تذکرات و انتقادات سازنده و به موقع به مسئولان و در برخی مواقع با تشویق آنها در همه شرایط آسان وسخت در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.
وی با اشاره به اینکه تحلیل های خبرنگاران همیشه باید چراغ راه مسئولان، مربیان و ورزشکاران بوده باشد، بیان کرد: خبرنگاران با تحلیل درست موفقیت ها و ناکامی های ورزشی صاحبنظران و مشاوران امین و بی منت هستند و نقش بسزایی در ارتقای ورزش کشور دارند.
تاج گفت: زحمات این عزیزان در انتقال درست و به موقع اخبار ورزشی از میادین داخلی و خارجی برای علاقه مندان به ورزش به ویژه قشر جوان بر کسی پوشیده نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: امروز حال فوتبال کشورمان خوب است چرا که مردم از فوتبال راضی، شاد و خوشحال و خشنود هستند و تلاش خواهیم کرد خوشحالی و شادی مردم تداوم داشته باشد.
وی با آرزوی موفقیت برای این قشر زحمتکش در تمامی مراحل زندگی اظهار کرد: روز جهانی ورزشی نویسان بهانه ای برای تکریم قلم زنان حوزه ورزش است و امیدوارم خبرنگاران برای رسیدن به اهداف بلند همیشه حامی مسئولان، مربیان و ورزشکاران باشند.
وی در این تماس تلفنی قول داد به هر کدام از خبرنگاران حاضر در این جلسه یک عدد پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی فدراسیون اهدا شود.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.