نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فوتبالیست‌های ما با درخشش در جام جهانی مانع از تحقق شعار «ایران در اسارت» شدند که دشمنان این ملت می‌خواستند با این شعار در جام جهانی ایران به نقطه سرافکندگی بکشانند.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم تجلیل از کریم انصاری‌فر در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار کرد: این یک توفیق بزرگی است که ورزشکاران ما در رشته فوتبال با شجاعت و دلیری خود زمینه شادی و سرور 80 میلیون ایرانی را فراهم کردند و بنده همواره با دعا و تضرع از خداوند آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران را در عرصه جهانی و انجام بازی‌های شایسته را داشته‌ام.
وی خاطرنشان کرد: ما در جلسه شورای فرهنگ عمومی به عنوان بالاترین نهاد تصمیم‌گیری در حوزه فرهنگی و اجتماعی با حضور بزرگان استان تلاش می‌کنیم تا از مفاخر این استان تجلیا کنیم که قطعا در آینده نزدیک از قهرمانان ورزشی‌مان نیز تجلیلی شایسته خواهیم داشت.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دشمنان ما در این دوره از رقابت‌های جام جهانی علیه کشورمان توطئه تدارک دیده بودند تا با شعار «ایران در اسارت» از طریق ورزش به عظمت و عزت این مرز و بوم و فرزندان برومند آن صدمه و لطمه وارد کنند که به اذن الهی این توطئه شکست خورد و حتی نتانیاهو برای ورزشکاران ما پیام تبریک صادر کرد و در برابر عظمت این ملت سر تسلیم فرود آورد.
عاملی افزود: برای ما فخر و شرف است که در بین این قهرمانان ورزشی کریم انصاری‌فر فرزند برومند سبلان نیز حضور داشته و با تمام همت و غیرت خود سعی کردند تا غرور مقدس این ملت را احیا کنند.
وی حساسیت نظام استکبار جهانی را در برابر استقلال و حاکمیت ملی ایران و تلاش برای شکستن این سرمایه‌های عظیم یادآور شد و بیان کرد: قطعا در آرمانی‌ترین شرایط جوانان ما به ویژه فوتبالیست‌هایمان اخیرا زمینه اعتلای غرور ملی را فراهم کردند و با انجام بازی‌های شایسته در جام جهانی دل ملت را شاد و مسرور کردند.
امام جمعه اردبیل ادامه داد: نسل امروز و آینده ما قطعا ورزشکاران سربلند و عزتمندی همچون انصاری‌فرد را که مصداقی از ادب، معرفت و اخلاص می‌باشد الگوی خود قرار داده و سعی‌شان بر این خواهد بود تا در این حساس‌ترین مقطع شایستگان این کشور را معیار و ملاک حرکت خود قرار دهند.
عاملی با قدردانی از پدر و مادر انصاری‌فرد که در تربیت او سنگ تمام گذاشتند، گفت: وظیفه صدا و سیما و رسانه‌هاست که با معرفی چنین جوانان عزتمند به نوعی برای نسل آینده الگوی شایسته معرفی کنند و ما نیز قطعا در آینده‌ای نزدیک با تدارک یک برنامه شایسته تلاش می‌کنیم تا از این فوتبالیست افتخارآفرین کشورمان و خطه سبلان تجلیل کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.