به گزارش ایرنا ، فرض‌ الله اصلانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: کشتی گیران استان اردبیل در کشتی آزاد موفق به کسب سه مدال و در کشتی فرنگی هم موفق به کسب یک مدال شدند.
وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات در کشتی آزاد و در رده سنی بزرگسالان حسین نوری موفق به کسب مدال طلا شد، سعید یونسی مدال برنز گرفت و در رده سنی جوانان نیز مهدی ملکوتی موفق به کسب مدال برنز شد.
وی بیان کرد: در کشتی فرنگی و در رده سنی بزرگسالان هم سجاد اژده با کسب مقام سوم گردن آویز برنز گرفت.
اصلانی با بیان اینکه ورزشکاران با استعداد زیادی در استان اردبیل وجود دارد، گفت: اگر امکانات لازم در اختیار آنها قرار گیرد شاهد درخشش بیش از پیش این ورزشکاران در میادین بین المللی و جهانی خواهیم بود.
رییس انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل از آمادگی مطلوب تیم‌ کشتی ناشنوایان استان در رده‌ های سنی جوانان و بزرگسالان خبر داد و افزود: تیم کشتی آزاد ناشنوایان استان زیر نظر جابر پارسی و کشتی فرنگی به مربیگری نادر مشروطه تمرین می کنند.
وی اظهار کرد: با وجود این استعداد ها متاسفانه انجمن کشتی ناشنوایان استان زمان اختصاصی برای تمرین ندارد و انتظار می رود که هیات کشتی استان و متولیان ورزش در این زمینه بیش از پیش همکاری لازم را با این انجمن داشته باشند.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.