به گزارش ایرنا ، حجت مددی روز شنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: علاوه براین تعداد از واحدهای صنفی مجاز دارای پروانه که در قالب 16 اتحادیه صنفی فعال هستند، بیش از 500 واحد صنفی فاقد پروانه کسب نیز در شهر و مناطق مختلف تابعه این شهرستان فعالیت دارند که برای پروانه دار شدن این واحدهای صنفی غیرمجاز تلاش می شود.
وی با بیان اینکه بازاریان خلخال همواره انصاف و پرهیز از هرگونه کم فروشی ، گرانفروشی و اجحاف در حق مشتری را سرلوحه کار تجاری و صنفی روزانه خود قرار داده اند، گفت: افزایش نرخ برخی از کالاها در بازار متاثر از تورم کشوری بوده و فروش کالا به نرخ های درج شده بر روی کالاهای بسته بندی شده از سوی کارخانه های سازنده و تولید کنندگان همواره از سوی بازاریان خلخال رعایت می شود.
او اظهار کرد: سه بازرس اتاق اصناف خلخال به همراه بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت بر نحوه توزیع کالاها و خدمات در بازار خلخال نظارت مستمر داشته و نظارت ها بر بازار در فصول گردشگری به بهترین نحو افزایش یافته است.
وی با تبریک سالروز اصناف از اعمال تخفیف 20 درصدی در کار صدور پروانه کسب در هفته اصناف خبرداد و بازاریان را به استفاده از این فرصت در تمدید مهلت پروانه کسب فراخواند.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم خرید مایحتاج مورد نیاز دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی از بازار خلخال با هدف حمایت از کسبه بومی گفت: این کار نیازمند داشتن کد فرا بورس از سوی بازاریان و کسبه شهرستان برای انجام خریدهای اداری از بازاریان داخل این شهرستان است.
فریدون بابایی افزود: بازاریان همواره در عرصه های مختلف اجتماعی و دفاع مقدس همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده و در شرایط سخت اقتصادی نیز با رعایت انصاف می توانند کمک کار طبقات مخلف جامعه به ویژه خانواده های کم درآمد و متوسط باشند.
وی از آغاز عملیات اجرایی و راه اندازی سیلوی خلخال خبرداد و گفت: با هدف ایجاد اشتغال برای بیکاران شهرستان برای تامین 80 درصد از نیروی انسانی مورد نیاز در اجرای طرح های عمرانی منطقه به پیمانکاران طرف قرارداد با دستگاه های اجرایی تاکید شده است.
وی با تاکید بر مطالعه و تهیه طرح جامع ترافیکی شهر و لحاظ نظر بازاریان در اجرای طرح های ترافیکی و یک طرفه کردن خیابان ها از سوی شهرداری خلخال اظهار کرد: معضل سد معابر یکی از عوامل ایجاد ترافیک و راه بندان خیابان های این شهر است که فرمانداری بر جمع آوری سد معابر و جلب رضایت کسبه نظارت می کند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.