سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار تعریف بسته گردشگری چهار استان واقع در شمال غرب کشور شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، نادر فلاحی در دیدار با مسئولان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان تصریح کرد: با همکاری استان های زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و استان اردبیل می توان بسته گردشگری منسجمی جهت حضور مهمانان خارجی در کشور تعریف کرد.
وی افزود: در قالب بسته های تعریف شده می توان تورهای گردشگری را به استان های شمال غرب کشور هدایت کرده و در عین حال زمینه معرفی قابلیت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری استان ها را فراهم ساخت.
به گفته فلاحی نمایندگی وزارت امور خارجه می تواند در راستای دعوت رایزنان فرهنگی و سفرای کشورهای دیگر جهت بازدید از قابلیت های گردشگری استان ها به ویژه استان اردبیل به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور مشارکت داشته باشد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: علاوه بر این جهت حضور سفیران کشور جمهوری اسلامی در استان اردبیل به منظور آشنایی با قابلیت های گردشگری استان تهمیداتی اندیشیده شده است.
وی با تاکید به اینکه می توان در قالب سمینارهای سالانه سفرا را با ظرفیتهای گردشگری، میراث فرهنگی و سرمایه گذاری آشنا کرد، ادامه داد: به ویژه ارتباط گیری با کشور جمهوری آذربایجان به دلیل مرز مشترک با این کشور مورد تاکید است.
فلاحی افزود: جاذبه های متعدد طبیعی و تاریخی استان نیازمند معرفی در سطح جهانی و دعوت از تورهای خارجی است و مقدمات دعوت از تورهای کشورهای خارجی در دست پیگیری است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: این استان همچنین ظرفیت کم نظیری در حوزه گردشگری سلامت دارد که به موازات افزایش تعاملات با سفرا و رایزنان فرهنگی به این مهم توجه خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.