فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: محورهای گردشگری شهرستان مشگین‌شهر در آستانه فصل گردشگری بهسازی و آسفالت‌ریزی می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر صمدی در جریان بازدید از عملیات روکش آسفالت در محور گردشگری مشگین‌شهر – موئیل – قینرجه اظهار کرد: ما به دنبال مطالبات اهالی منطقه و همچنین گردشگران تصمیم گرفتیم تا روکش آسفالت را با اولویت محورهای گردشگری در دستور کار قرار دهیم که در این زمینه کار اجرایی نیز آغاز شده است.
وی با بیان اینکه اکثر آب‌های گرم و مجموعه‌های گردشگری این شهرستان در فصل تابستان با حجم زیادی از ورود گردشگران و مسافران همراه می‌شود، خاطرنشان کرد: با اولویت محور مهم گردشگری موئیل – قینرجه سعی داریم تا بهسازی و روکش آسفالت در این مسیر انجام شده تا در روزهای آینده با آغاز فصل گردشگری مشکلات و نارسائی‌هایی را شاهد نباشیم.
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر برنامه امسال روکش آسفالت را در این شهرستان 42 کیلومتر اعلام کرد و گفت: برای اجرایی شدن این پروژه بیش از 10 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
صمدی افزود: 18 کیلومتر از این مسیر مربوط به محورهای اصلی و 24 کیلومتر نیز محورهای فرعی و روستایی است که پیش‌بینی می‌شود تا دو ماه آینده عملیات روکش و آسفالت‌ریزی در این مسیرها به نتیجه برسد.

وی همچنین ضرورت تداوم کار درر محورر دوبانده اردبیل – مشگین‌شهر را به عنوان مسیر اصلی این شهرستان یادآور شد و گفت: در این زمینه نیز با تاکید استاندار اردبیل پیمانکارتن فعال هستند و پیش‌بینی می‌کنیم بخش عظیمی از این محور اصلی مشگین‌شهر – اردبیل تکمیل شده و زیربار ترافیک برود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.