شهامت هدایت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان یک دستگاه وانت نیسان حامل 70 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در جاده حور به اردبیل توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.
وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه نیروهای یگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه روزی با متخلفان برخورد جدی خواهند داشت افزود: مردم و دوستداران طبیعت در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده های جنگلی ومرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده اطلاع دهند.
هدایت بیان کرد:‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ همگانی است و انتظار می رود مردم در صورت مشاهده قاچاق چوب آلات نیروهای یگان حفاظت را در جریان بگذارند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود .
جنگل های استان اردبیل با احتساب بیشه زارها و درختچه زارها 63 هزار و 153 هکتار می باشد که در سه ناحیه رویشی خزری (هیرکانی) ، ارسبارانی و تورانی واقع شده است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.