احمد کنعانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع،رسیدگی فوری به مشکلات و درخواست های مردم ،ساماندهی نظام اداری و رعایت حقوق شهروندی در تمام دستگاه های اجرایی دایر خواهد شد.
وی اظهار کرد: در هر دستگاه اجرایی کارشناس مربوطه در یک اتاقی تحت عنوان میز خدمت مستقر و به درخواست ها و مشکلات مردم رسیدگی می کنند .
وی افزود: با راه اندازی این میز مردم براحتی در خواست های خود را مطرح و جواب در خواست ها هم در اسرع وقت به ارباب رجوع اعلام می شود .
کنعانپور بیان کرد: دستورالعمل مربوط به میز خدمت به تمام دستگاه های اجرایی ، فرمانداری ها و بخشداری ها ابلاغ شده و دستگاه های اجرایی موظف هستند اقدام لازم در راه اندازی این میز در همکف ساختمان اداری را انجام دهند .
وی اعلام کرد: در حال حاضر اکیپ بازرسی برای بررسی و نحوه راه اندازی میز خدمت به 10 دستگاه اجرایی مراجعه می کنند تا مقدمات اولیه برای راه اندازی آن فراهم شود .
مدیرکل بازرسی ،ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری اردبیل بابیان اینکه میز خدمت در ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی از امسال مدنظر خواهد بود افزود: امسال حقوق شهروندی ، سلامت اداری و میز خدمت در ارزیابی دستگاه های اجرایی ملاک عمل قرار می گیرد .
کنعانپور گفت: مردم از طریق شماره 111سامد می توانند هر هفته با یک مدیر کل دستگاه اجرایی و هر ماه با استاندار اردبیل ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را مطرح کنند .
دفتر ریاست جمهوری راه اندازی میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع را به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.