با هدف حمایت از بیماران سرطانی و به همت خیرین اولین کلینیک تخصصی در ارائه خدمات رایگان به بیماران سرطانی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف تجلیل از خیرین و دست اندرکاران موسسه ریحانه حامی بیماران سرطانی در اردبیل رئیس کمیته پزشکی این مجموعه خیریه اظهار کرد: آمار بیماران سرطانی در استان اردبیل بالاست به طوری که عمده بیماران سرطانی در استان اردبیل به سرطان دستگاه گوارش و سینه مبتلا هستند.
فیضی خاطرنشان کرد: در سطح کشور 143 نفر به ازای 100 هزار نفر به بیماری سرطان مبتلا هستند که در استان اردبیل آمارها در این زمینه بیش از میانگین کشوری است.  
وی گفت: موسسه خیریه ریحانه نسبت به ساخت کلینیک تخصصی اقدام کرده که تاکنون به همت خیر نام‌آشنا و پزشک حاذق دکتر جلائی که زمین این مجموعه را اهدا کرده‌اند و کمک مرحوم اصغری اقدام کرده و به زودی شاهد بهره‌برداری از این کلینیک خواهیم بود.  
فیضی بیان کرد: در تجهیز این کلینیک ما با کمبود و تنگنای مالی روبرو هستیم که امیدواریم با کمک اهالی خیرخواه و نیک اندیش استان اردبیل بتوانیم این مجموعه را راه‌اندازی کنیم.
وی افزود: با توجه به وثوق و اعتمادی که مردم استان اردبیل به مجموعه خیریه ریحانه دارند شاهد یک مشارکت فراگیر برای کمک به بیماران سرطانی هستیم که 2 هزار و 800 نفر از آنها تحت پوشش این مجموعه قرار دارند.
رئیس کمیته پزشکی مجموعه خیریه ریحانه تصریح کرد: خدماتی که ما برای بیماران تحت پوشش به ویژه در حوزه درمانی انجام می‌دهیم کاملا رایگان است که از این بابت از همکاری و مشارکت پزشکان به ویژه پرسنل درمانی و دارویی قدردانی می‌کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.