رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از انتخاب مشاور برای تهیه سند آمایش استان اردبیل و همچنین سند توسعه 10 شهرستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، داود شایقی در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای آغاز طرح آمایش استان اظهار کرد: ما این جلسه را با حضور معاونین برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان با محوریت مشاور این پروژه ماب انجام می‌دهیم تا به عنوان یک سند بالادستی بتوانیم از راهبردها و هدفگذاری‌های سند آمایش بهترین استفاده و بهره‌برداری را بکنیم.
وی خاطرنشان کرد: قطعا همراهی دستگاه‌ها و جمع‌بندی نظرات آنها می‌تواند راه و مسیر را برای مشاور در انجام مطالعات دقیق فراهم آورد که قطعا در کنار تهیه سند آمایش برای 10 شهرستان نیر قرار است سند توسعه با محوریت سند آمایش تهیه و تدوین شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل موضوعات مطرح شده در این سند را در حوزه‌های مختلف نظیر آب، محیط زیست، خشکسالی، اشتغال، سرمایه‌گذاری و جهت‌دهی مناسب استان در مسیر توسعه همه‌جانبه دانست و افزود: ما تلاش می‌کنیم تا با همراهی و مشارکت گروه مهندسی ماب که از بین هفنت مشاور منتخب کشور انتخاب شده بتوانیم مطالعات دقیقی را در کنار تهیه سند آمایش انجام دهیم که در این زمینه براساس یک هدفگذاری تعریف شده می‌توانیم کارها را به پیش بریم.  
شایقی ادامه داد: قطعا تهیه این سند در کوتاه مدت و میان مدت می‌تواند اهداف توسعه استان اردبیل را به خوبی برای همه ما ترسیم کند که قطعا به دنبال اجرای فاز اول در سال 91 فازهای تکمیلی آن نیز در سال‌های آینده به انجام خواهد رسید.  
وی گفت: ما اگر بتوانیم جهت‌دهی مناسبی را با همراهی مشاور در تهیه این سند انجام دهیم قطعا در برابر آیندگان روسفید خواهیم شد وگرنه آیندگان به خاطر تهیه یک سند ناکارآمد و کتابخانه‌ای ما را مورد مواخذه قرار خواهند داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل‌ اهمیت تهیه سند آمایش را در استان برای ایجاد یک مسیر توسعه پایدار بسیار ضروری خواند و اضافه کرد: با همکاری همه دستگاه‌ها تلاش می‌کنیم تا به سرعت اطلاعات و مدارک و اسناد در راستای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های توسعه استان را ارائه کنیم تا بتوانیم با یک آگاهی کامل و تعیین مسیر مشخص و مطلوب به اهداف مورد نظر خود در حوزه تهیه سند آمایش استان و همچنین سند توسعه 10 شهرستان دست پیدا کرده و بتوانیم به سرانجام مطلوب برسیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.