رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، مرکز SCD دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی می‌شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، گودرز صادقی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: این تفاهم‌نامه در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای ارتقای توان مهارتی و تخصصی دانشجویان و ایجاد زمینه های اشتغال و مشارکت آنان در فعالیت های اقتصادی و تربیت نیروی ماهر مورد نیاز بازار کار منعقد می شود. 
وی با اشاره به موضوعات این تفاهم نامه، افزود: اجرای دوره های مهارتی برای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی بر اساس استانداردهای شغل و شایستگی فنی و حرفه ای و توسعه همکاری های فی مابین در راستای استفاده از امکانات و ظرفیت های طرفین در تمامی زمینه های آموزشی و پژوهشی موضوع این تفاهم نامه می باشد. 
صادقی به ضرورت جدی گرفتن آموزش های مهارتی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم بخش مستقلی برای راه اندازی مرکز SCD(مرکز توسعه شایستگی های حرفه ای دانشجویان) در دانشگاه اختصاص دهیم. 
ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه همکاری های مشترک آموزشی میان دانشگاه و فنی و حرفه‌ای از قبل وجود داشته و با انعقاد این تفاهم نامه تلاش می‌کنیم همکاری‌ها افزایش یابد، گفت: تفاهم نامه اصلی میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور منعقد شده  و مقرر شده تا دانشگاه های استان ها نیز به تبع شرایط این تفاهم نامه را در استان امضا کنند.   وی با بیان اینکه طبق این تفاهم نامه دوره های آموزشی کوتاه مدت مهارتی برگزار خواهد شد، افزود: در زمینه کارآموزی و کارورزی نیز مرکز ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه نیز همکاری خواهد داشت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.