نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در تحقق اهداف اشتغال در کشور در سال حمایت از کالای ایرانی اشتغال ایجاد شده در بخش‌های مختلف را رصد و اقدام به راستی‌آزمایی آنها می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، شکور پورحسین در جشن روز جوان در سالن فدک اردبیل اظهار کرد: بنده به دلیل حضور در کمیسیون اجتماعی فرصت بیشتری را در حوزه اشتغال و کارآفرینی صرف کرده و تلاش می‌کنیم تا با همکاری مسئولان دستگاه‌های مختلف ظرفیت ایجاد شده در حوزه را افزایش دهیم.
وی با یادآوری اینکه دولت را در ایجاد اشتغال در بخش‌های شهری و روستایی با اولویت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کمک و یاری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در حکم جدیدی که به اعضای کمیسیون اجتماعی زده شده ما موظف به راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده هستیم تا هر چه سریعتر جمع‌بندی نهایی در این زمینه انجام شود.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه به جوانگرایی دولت دوازدهم با ورود آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: اینکه جوانان نسل سوم انقلاب در تصمیم‌گیری‌ها ورود پیدا کنند کار ارزشمندی است و امیدواریم این حرکت ثمرات خوبی را به همراه داشته باشد.
پورحسین انواع سواد در عصر معاصر براساس تعریف سازمان یونسکو را یادآور شد و بیان کرد: سواد ارتباطی، سواد مبتنی بر توانایی و مدیریت درآمد، سواد رسانه‌‌ای، سواد تربیتی، رایانه‌ای، سرآمد، نژادی و قومی، بوم‌شناسی، تحلیلی و سواد انرژی در بین انواع سوادی که در قرن 21 مورد تاکید است سواد رسانه‌ای و رایانه‌ای و تسلط بر مهارت‌های هفتگانه در این زمینه مورد تاکید است تا هر فرد به تناسب اطلاعات آموخته بتواند کارهای تاثیرگذاری را انجام دهد.
وی تصریح کرد: ایران جزو کشورهای بحرانی در حوزه مصرف منابع است و ضرورت دارد با اهتمام به آموزش و ارتقای سواد آگاهی افراد را افزایش دهیم.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی از نیروی جوان به عنوان بزرگترین پشتوانه تغییر و تحول یاد کرد و گفت: ما در هر مقطعی به جوانان اعتماد کرده‌ایم موفقیت و کارآمدی را شاهد بودیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.