همزمان با آغاز هفته کارگر نمایشگاهی از دستاوردهای جامعه کارگری استان اردبیل در حمایت از کالای ایرانی در اردبیل برپا شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که امروز به همین مناسبت برگزار شد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: ما در این نمایشگاه که در راستای تحقق شعار سال برپا شده سعی کردیم تا توانمندی کارگران را نشان داده و در مسیری حرکت کنیم تا در سالجاری بر محوریت کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و تلاش کارگران تولید کالای ایرانی قوت گیرد.
قاسم رحیمی با قدردانی از تلاشگران عرصه کار و تولید در یک سال گذشته در سطح استان خاطرنشان کرد: در گرامیداشت هفته کارگر شنبه جشنواره امتنان در تجلیل از فعالان عرصه تولید و کارگری برگزار خواهد شد که این جشنواره در مجتمع فدک برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این مراسم از کارگران نمونه و همچنین کارآفرینان و کارفرمایان فعال در بخش‌های مختلف با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: در گرامیداشت این هفته در کنار برپایی نمایشگاه دستاوردهای کارگران در تقویت تولید داخلی نمایشگاه عکس کارگری نیز در کتابخانه مرکزی از امروز تا جمعه دایر خواهد شد.
رحیمی تصریح کرد: در این هفته همچنین برای اولین بار ما از روستائیان با اعطای حکم بازنشستگی آنها تجلیل خواهیم کرد چون بخشی از جبهه تولید ما مربوط به تلاش روستائیان و عشایر در تقویت تولید داخلی است.
وی افزود: سعی ما بر این خواهد بود تا در تقویت فرهنگ خرید کالای ایرانی اقدامات موثری را انجام دهیم تا همه افراد جامعه با اعتماد بیشتر نسبت به خرید کالای ایرانی اقدام کنند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل همچنین از برپائی ایستگاه‌های سنجش سلامت کارگران در قالب واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: در گرامیداشت هفته کارگر تلاش می‌کنیم تا فرزندان شاغل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز فنی و حرفه‌ای دیدن کنند تا با انواع مهارت‌ها و توانمندی شغلی آشنا شوند.
رحیمی همچنین به برگزاری نمایشگاه کتاب و دیدار با کارگران بستری در بیمارستان‌ها و عیادت از آنها اشاره و اظهار کرد: در هفته کارگر مسابقات مختلف ورزشی در واحدهای تولیدی بین بانوان و آقایان شاغل در حوزه‌های مختلف کارگری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.