به گزارش ایرنا، قاسم رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح ها با اعتبار بالغ بر هفت هزار و 800 میلیارد ریال مصوب و تاکنون 450 میلیارد ریال تسهیلات به 297 طرح از طریق بانک های عامل پرداخت شده است.
وی در باره برنامه های مصوب اشتغال روستایی استان اظهار کرد: از محل ذخیره ارزی 15 میلیارد ریال برای اشتغال روستایی در کشور اختصاص یافته که سهم استان اردبیل از این مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: تا کنون 66 طرح اشتغال روستایی با 550 میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده و نرخ سود این تسهیلات چهار درصد در مناطق محروم ،6درصد در مناطق عادی و هشت درصد در مناطق زیر 10 هزار نفر می باشد.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در باره اعطای تسهیلات به مشاغل خانگی بیان کرد: سال گذشته به 2 هزار و 418 نفر مجوز مشاغل خانگی صادر شد بطوریکه تاکنون به 803 نفر تسهیلات قرض الحسنه به میزان 65 میلیارد ریال پرداخت شده است .
رحیمی با اشاره به برنامه های هفته کار گر افزود:از پنجم تا 11 اردیبهشت ماه هفته کار گر نام گذاری شده است که برگزاری نمایشگاه دستارودهای کارگران ،نمایشگاه عکس کارگری ،همایش بزرگ کارگران ،تجلیل از کارگران نمونه استان و دیدار با خانواده های شهدای کارگر، برگزاری کارگاه های آموزشی کسب و کار برای مهارت آموختگان فنی و حرفه ای ،جشن بزرگ کارگری در کارخانه سیمان ،همایش بزرگ کارگری در پل معلق مشگین شهر و دیدار با زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه های قابل اجرا در هفته کارگر است .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.