دبیر انجمن صنعت پخش استان اردبیل گفت: در حال حاضر 30 شرکت توزیع و پخش به عضویت انجمن درآمده‌اند که پیش‌بینی می‌کنیم در سال آینده این تعداد به 100 شرکت پخش برسد.
صمد نوری در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در سه ماهی که انجمن صنعت پخش استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرده ما 5 جلسه و نشست به همراه اعضای هیئت مدیره با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل، صمت، شورای اصنافف انجمن داروسازان و شهرک‌های صنعتی داشتیم.
وی محورهای این نشست را شناساندن صنعت پخش و بیان دیدگاه‌ها و نظرات اعضای این انجمن در حمایت و همراهی مسئولان و متولیان امر اعلام و خاطرنشان کرد: ما در انجمن از محصولات تولیدی استان در حوزه پخش حمایت می‌کنیم.
دبیر انجمن صنعت پخش استان اردبیل ادامه داد: حمایت از شرکت‌های توزیع و پخش به شکل رسمی یکی از رویکردهای انجمن است و از همین روی علاقمند هستیم تا کلیه شرکت‌ها که به صورت رسمی فعالیت می‌کنند به عضویت انجمن درآیند.
نوری بیان کرد: تاکنون 30 شرکت توزیع در استان به عضویت انجمن درآمدند و در حال پرداخت حق عضویت خودشان هستند و پیش‌بینی می‌کنیم در 6 ماهه سال آینده این تعداد به 100 شرکت برسد.
وی با بیان اینکه به صورت رسمی و غیررسمی در حال حاضر 150 شرکت پخش در استان اردبیل فعال هستند، تصریح کرد: ما براساس هدفگذاری که داشتیم تا سال 1400 تلاش می‌کنیم تا با عضویت همه شرکت‌های توزیع و پخش و دامنه‌دار شدن فعالیت آنها زمینه اشتغال 5 هزار نفر را به شکل مستقیم و تعداد زیادی را نیز به شکل غیرمستقیم فراهم آوریم.
‌‌دبیر انجمن صنعت پخش استان اردبیل از درخواست برای تاسیس شهرک صنعتی در حوزه پخش و توزیع خبر داد و افزود: قرار است با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک به صورت طرح توسعه‌ای و یا شهرک مستقل این مجموعه راه‌اندازی و فعالیت خود را انجام دهد.
نوری به دو طرح این انجمن با اولویت اشتغال فراگیر و افزایش عضوگیری و تثبیت اشتغال در این حوزه اشاره کرد و گفت: ما با افتتاح فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اولویت فروش محصولات استانی سعی می‌کنیم تا شرکت‌های زیرمجموعه این انجمن را مورد حمایت قرار دهیم که در قالب دو طرح توزیع و پخش محصولات استانی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیدواریم زمینه اشتغال 150 نفر در سال آینده در این حوزه فراهم آید.
وی به برنامه‌های آینده انجمن در برگزاری جلسه با شهرداری‌ها و تعزیرات حکومتی، سازمان امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی با رویکرد برقراری تعامل مثبت اشاره و خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال آینده این موضوعات را به جد پیگیری‌ می‌کنیم تا حمایت همه جانبه عملی و اجرایی را از مسئولان شاهد باشیم.
دبیر انجمن صنعت پخش استان اردبیل استقبال استاندار اردبیل را از طرح های اشتغال آفرین در حوزه صنعت پخش یادآور شد و اظهار کرد: انجمن صنعت پخش استان یکی از تشکل‌های مهم، فعال و تاثیرگذار در اقتصاد استان است که ما به راحتی قادر خواهیم بود در افق 1400 زمینه اشتغال 5 هزار نفر را در قالب توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام دهیم.
نوری در پایان بیان کرد: شعار ما حمایت از حق و حقوق مصرف کنندگان است و ما با عرضه مستقیم محصولات سعی می‌کنیم نقش واسطه‌ها را در این بین حذف کرده و زمینه دسترسی راحت و با قیمت پائین محصولات را برای دسترسی مردم فراهم کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.