مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل گفت: در حمایت از بانوان کارآفرین 12 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بانوان در استان اردبیل پرداخت می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عقیل وکیلی در نشست با مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تنها بانک تخصصی دولتی است که با پرداخت 100 درصد تسهیلات به شکل قرض‌الحسنه تلاش می‌کند تا یاریگر مجموعه فعال اقتصادی و تامین کننده اشتغال باشد.
وی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر دو طرح در حمایت از بانوان و نظام خانواده مطرح و مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در قالب طرح اندوخته بانوان و خانواده سعی بر این است تا بسترهای حمایتی از سرمایه‌گذاری‌های مالی از بانوان به انجام رسیده و با توجه به رکن اصلی خانواده حضور بانوان و مادران در این عرصه در کاهش دغدغه‌ها و برخی آسیب‌ها و معضلات اجتماعی سعی‌مان بر این است تا در حد وسع و توان بتوانیم کارها را مطلوب و شایسته به پیش ببریم.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل افزود: ما با تائیدیه دفتر بانوان در معرفی زنان سرپرست خانوار و همچنین برخی بانوان کارآفرین تلاش می‌کنیم تا از محل 12 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه که پیش‌بینی شده زمینه خوبی برای پرداخت این تسهیلات فراهم کنیم.
وکیلی بیان کرد: قرار است 400 نفر از بانوان استان از این تسهیلات استفاده کنند که در دو هفته اخیر بیش از 100 مورد پرداختی تسهیلات را شاهد بودیم.
وی گفت: به رغم شلوغی بانک‌ها در روزهای پایانی سال همچنان پرداخت تسهیلات به متقاضیان ادامه می‌یابد و برای مابقی بانوان نیز از اواخر فروردین ماه سال آینده پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه را شاهد خواهیم بود.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل بیان کرد: البته سایر بانوان نیز می‌توانند با سپرده‌گذاری سه ماهه از تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد استفاده کنند که این خود انگیزه‌ای برای اشتغال بانوان خواهد بود.
وکیلی تصریح کرد: ما امیدواریم با این اقدام بخشی از دغدغه خانواده‌ها را برطرف و سلامت روانی آنها را در حوزه اقتصادی و تامین نیازمندی‌هایشان شاهد باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.