به همت بنیاد شمالغرب خاتم و سرمایه‌گذاری این بنیاد اولین مگامال استان اردبیل کلنگ‌زنی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در محل اجرای پروژه در اردبیل برگزار شد مدیر عامل بنیاد شمالغرب خاتم اظهار کرد: ما در حالی در روزهای پایانی سال کلنگ‌زنی این پروژه را انجام می‌دهیم که امیدواریم این پروژه در 36 ماه عملیات اجرایی به سرانجام برسد.
جاوید نریمانی خاطرنشان کرد: این بنیاد پیش از این پروژه آبدرمانی کوهستان را با 50 درصد پیشرفت در فاز اول اجرایی و عملیاتی کرده و نسبت به احداث مجتمع تجاری ایرانیان اقدام کرده است.
وی به پروژه مگامال در فضای 22.5 هکتار اشاره کرد و گفت: ما در شهر اردبیل به یک مجموعه کامل تجاری، هایپرمارکت، شهربازی سرپوشیده و هتل با پارکینگ مناسب نیاز داشتیم تا خانواده‌ها بتوانند ساعاتی را در این مجموعه به مانند لوناپارک تبریز سپری کنند.
مدیر عامل بنیاد شمالغرب خاتم افزود: قرار است در 2.5 هکتار مجتمع تجاری با 300 باب مغازه، 600 مترمربع هایپرمارکت به همراه شهربازی سرپوشیده و هتل در مدت 36 ماه اجرایی و عملیاتی کنیم.
نریمانی بیان کرد: بعد از اجرای این پروژه زمینه اشتغال 500 نفر فراهم خواهد آمد که ما بدون تعطیلی این پروژه را از امروز و به دنبال کلنگ‌زنی اجرایی و عملیاتی می‌کنیم و کار اجرایی این پروژه در فازهای مختلف به سرعت انجام خواهد شد.
وی 700 باب پارکینگ این پروژه را به همراه راه‌اندازی مجموعه‌های خدماتی و رفاهی در قالب این پروژه یادآور شد و اضافه کرد: 73 درصد هزینه‌های این پروژه را اعضای بنیاد تامین خواهند کرد به طوری که برآورد هزینه احداث این پروژه که قرار بود از سال 91 شروع شود 300 میلیارد تومان است که با رفع معارض فضای اجرای این پروژه به خوبی فراهم آمده است.
مدیر عامل بنیاد شمالغرب خاتم ادامه داد: در 6 هزار مترمربع فروشگاهی را احداث خواهیم کرد تا هموطنانمان تمام مایحتاج خود را از موادغذایی تا البسه با برند معتبر داخلی تهیه کنند که ما با تولیدکنندگان کشورمان شرط کردیم تا با تولید محصولات متناسب با ذائقه مردم و استانداردها امکان عرضه آن فراهم آید.
نریمانی بیان کرد: ما به دنبال ایجاد یک برند داخلی به جای تمایل مردم به برندهای خارجی هستیم تا هر شهروند به دلخواه خود بتواند نیاز خود را در همه زمینه‌ها تامین کرده و اردبیل نیز که به قطب گردشگری معروف است فضا برای گردشگران و مسافران در بهره‌گیری از این شرایط به شکل مطلوب فراهم آید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.