شهردار اردبیل گفت: با دایر کردن ایستگاه‌ها در میادین و مناطق مختلف شهر از فردا توزیع میوه شب عید آغاز می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه ستاد تنظیم بازار در استانداری اردبیل اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته سازمان میوه و تره‌بار شهرداری اردبیل با همکاری تعاون روستایی و جهاد کشاورزی تهیه و توزیع میوه شب عید را در میادین مختلف انجام می‌دهد و ما با تمام توان و با استفاده از ظرفیت‌ سازمان‌هایی چون میوه و تره‌بار، حمل و نقل و تاکسیرانی تلاش می‌کنیم تا از فردا و در دو شیفت صبح و عصر میوه مورد نیاز مردم را در این ایام عرضه و به دست آنها برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: در بیش از 25 غرفه‌ای که برپا خواهیم کرد هم پرتقال و هم سیب به مقدار کافی روزانه عرضه می‌شود و بعد از تعطیلات اولیه عید نوروز در چهار ورودی شهر توزیع میوه تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.
در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز با بیان اینکه از فردا 900 تن پرتقال و 450 تن سیب به قیمت مصوب پرتقال یک هزار و 500 تومان و سیب یک هزار و 700 تومان در میادین مختلف عرضه خواهد شد، بیان کرد: امسال سعی شده تا همه اقلام مورد نیاز مردم به صورت داخلی تامین شود به طوری که ما سیب مورد نیاز مردم را از باغداران مشگین‌شهری تامین کرده‌ایم.
خلیل نیکشاد افزود: مباشرت توزیع میوه شب عید با شهرداری است و قرار است تا فردا چادرها و داربست‌ها، بنرها و تابلوهای اطلاع‌رسانی در سطح شهر نصب و به سرعت عملیات حمل میوه به محل مورد نظر و همچنین عملیات توزیع از فردا با همکاری شهرداری اردبیل آغاز شود.
وی گفت: ما با استعلام از شهرهای مختلف در باب نرخ عرضه میوه در ایام پایانی سال تصمیم گرفتیم تا با بررسی نرخ‌ها عرضه پرتقال را یک هزار و 500 و سیب قرمز را یک هزار وو 700 تومان تحویل مردم دهیم که این نرخ پائین‌تر از نرخ مصوب در استان‌ها همجوار است.
مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل نیز به کیفیت بالای میوه ذخیره‌سازی شده اعم از سیب مشگین‌شهر و پرتقال شمال کشور اشاره کرد و گفت: کیفیت به حدی است که مردم حتی تا آخر اردیبهشت ماه می‌توانند از این میوه‌ها استفاده کنند.
غلامرضا میرزاحسینی اظهار کرد: ما برای دومین سال متوالی با مباشرت و ورود چندین شرکت سعی کردیم تا میوه شب عید را به موقع ذخیره‌سازی کرده و از فردا نیز توزیع آن را آغاز کنیم که قطعا در این فرآیند جلوی برخی سودجوئی‌های احتمالی را خواهیم گرفت.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.