فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور دانشجویی استان اردبیل گفت: مثل پادگان دوکوهه به دفاع مقدس مثل مسجد شجره است به حج.

به گزارش ایلنا، گودرز صادقی در جمع دانشجویان استان اردبیل در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: مثل پادگان دوکوهه به دفاع مقدس مثل مسجد شجره است به حج؛ چراکه آنهایی که به جنوب می رفتند در پادگان دوکوهه احرام بسته و نیت می کردند و این مهم برای ما خاطره انگیز است.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک فناوری است و باید در بین دانشجویان ترویج یابد، افزود: با توجه به اینکه نسل جدید جامعه در دوران هشت سال دفاع مقدس نبودند لذا حضور آنان در مناطق عملیاتی جنوب کشور بهترین فرصت است تا از یادمان‌ ها و مناطق عملیات ‌های دوران هشت سال دفاع مقدس بازدید و از نزدیک با دستاورد‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه ‌های استان اردبیل و سازمان بسیج دانشجویی در طی چند سال گذشته بهترین عملکرد را در امر حرکت کاروان ‌های راهیان نور در سطح کشور داشته اند، افزود: این مهم نشانگر آن است که مسئولان دانشگاه ‌های استان و دانشجویان رغبت زیادی جهت حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور داشته باشند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از استقبال خوب دانشجویان دانشگاه‌‌های استان اردبیل به این حرکت فرهنگی و بصیرتی کشور خبرداد و افزود: امسال تصمیم بر این شد که دانشجویانی که تاکنون به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام نشده اند در اولویت این کار فرهنگی و اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.