به گزارش ایرنا ، دکتر علی اکبر شکارچی روز پنجشنبه در آئین افتتاح مسابقات تیراندازی کارکنان دانشکده علوم پزشکی خلخال افزود: همچنین عوامل خطرناک محیطی همچون تصادفات رانندگی ، استعمال دخانیات ، تغذیه نامناسب ، آلودگی های محیطی و استرس های شغلی در مردان بیشتر شده است.
وی اختصاص بخشی از اوقات روزانه مردان به ورزش را از عوامل موثر در کاهش بیماری های غیر واگیردار از جمله فشار خون بالا ، قند ، چربی خون و سایر بیماری ها ذکر کرد.
او از رئیس هیات تیراندازی خلخال در همکاری برای برگزاری نخستین مسابقات تیراندازی کارکنان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان تقدیر کرد.
بهرام نقی زاده ، سرپرست هیات تیراندازی خلخال نیز در این آئین با اعلام آمادگی جهت برگزاری مسابقات تیراندازی در رشته های اهداف ثابت و پروازی در بین کارکنان ادارت دولتی ، ارگان ها و نهادها گفت: در سال جاری تعداد ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته هیات تیراندازی این شهرستان از مرز 110 نفر فراتر رفته است.
در این مسابقه که به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت مردان و با شعار ورزش کلید طلایی سلامت مردان برگزار شد، 30 نفر از پزشکان و کارکنان دانشکده علوم پزشکی خلخال در 2 رشته ورزشی تیراندازی به اهداف ثابت با تفنگ و تپانچه بادی رقابت کردند.
در پایان این مسابقه در رشته تیراندازی به اهداف ثابت با تفنگ کنعان کنعانی ، سید حامد ملجائی و بهزاد آراسته به ترتیب مقام اول تا سوم این رشته ورزشی را کسب کردند.
در رشته تیراندازی به اهداث ثابت با تپانچه نیز سید حفیظ مهدی پور ، سید وحید یحیی زاده و جهانگیر شیری با کسب بیشترین امتیاز عناوین اول تا سوم این مسابقه را به خود اختصاص داده و احکام قهرمانی را دریافت کردند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.