علی نظری شیخ احمد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بررسی و تعیین تکلیف واحد های صنعتی راکد این استان جلسات مفصلی به مدت 2 روز با حضور نماینده حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد و در نهایت پرونده 31 واحد صنعتی راکد و بلااستفاده در شهرک ها و نواحی صنعتی که به تعهدات خود در ساخت و ساز عمل نکرده بودند تعیین تکلیف شد .
وی بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل برای جلوگیری از راکد ماندن زمین های واگذار شده برای واحدهای صنعتی طی چندین مرحله اخطار و یا مهلت به طرفین قرارداد اقدام قانونی را با طرح موضوع در هیات های داوری، زمین های مربوطه را فسخ و استرداد می کند .
وی افزود : راکد و بلااستفاده ماندن زمین صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی اجحاف در حق سرمایه گذاران و مولدان اشتغال می باشد .
نظری شیخ احمد اظهار کرد: در حال حاضر با پیگیری های بعمل آمده 9 هکتار از زمین های صنعتی راکد و بلااستفاده در شهرک ها و نواحی صنعتی آزاد سازی شده و پس از طی مراحل قانونی به سرمایه گذاران واقعی واگذار خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بااشاره به توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی در اردبیل گفت: احداث نواحی صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته از سیاست های دولت است و در راستای تحقق آن چهار ناحیه صنعتی جدید در استان احداث می شود.
نظری اضافه کرد: این نواحی صنعتی در مناطق ثمرین و سامیان اردبیل ، موران و انگوت گرمی مصوب و مکان یابی شده است.
وی بیان کرد: 70 درصد زمین های صنعتی قابل واگذاری برای احداث شهرک و ناحیه صنعتی است و نیاز است شهرک و ناحیه صنعتی با هدف اشتغالزایی و رونق تولید درمناطق کمتر توسعه یافته احداث شود .
در حال حاضر 16 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.