در آستانه فصل بهار سومین رویداد فرهنگی لباس با استقبال گرم بانوان اردبیلی برگزار شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این رویداد فرهنگی – هنری که در عرصه مد و لباس در اردبیل برگزار شد گروه طراحان نیدل به عنوان میزبان اصلی رویداد بیش از 50 مدل از آخرین تیپ‌ها و طرح‌های در دست تولید یا تولید شده در عرصه مد و لباس را در این آئین به نمایش گذاشتند. 
دبیر رویداد فرهنگی – هنری مد و لباس در اردبیل در این مراسم با اشاره به چالش‌های موجود در انبوه لباس زنانه اظهار کرد: موضوع پوشش در هر جامعه معرف هویت جامعه و فرد بوده و این موضوع از معیارها با سطح طراز فرهنگی به حساب می‌آید. 
نازنین مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: نقشی که پوشش به لحاظ ساختار، ترکیب و رنگ می‌تواند در ایجاد نشاط، خودباوری و تقویت تثبیت هویت در نسل جوان داشته باشد اهمیت آن را دوچندان می‌کند. 
وی هدف از برگزاری این رویداد را بکارگیری و اشاعه نمادها، نشانه‌ها و مولفه‌های هویت اسلامی – ایرانی در عرصه مد و لباس اعلام کرد و گفت: امیدواریم برگزاری چنین جشنواره‌هایی زمینه اشتغال طراحان لباس را فراهم کرده باشد. 
دبیر رویداد فرهنگی – هنری مد و لباس در اردبیل اضافه کرد: طرح‌های جدید متناسب با شاخص‌ها و استانداردهای اسلامی و ایرانی با المانی محلی ارائه می‌شود که امیدواریم با تداوم برگزاری چنین رویدادهایی بتوانیم اهدافمان را در توسعه مد و لباس شایسته زنان و بانوان ایران اسلامی فراهم کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.