به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز شنبه در نشستی با سرمایه گذاران بخش خصوصی احداث کارخانه تولید هوا و تولید گاز های صنعتی افزود : مراحل استعلام و صدور جواز تاسیس این کارخانه با 460 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال مستقیم 66 نفر و اشتغال غیرمستقیم 287 نفر در کمتر از 15 روز صادر شد.
او اظهار کرد: این کارخانه یکی از تکنولوژی روز دنیا است و در راستای اهداف زیست محیطی، سیستم بدون آلاینده و در راستای اهداف زیست محیطی است که این سیستم هوا را گرفته و از آن اگسیژن و گاز های صنعتی مثل نیتروژن و آرگون تولید می کند.
او گفت: این کارخانه برای دومین بار بعد از شهر قم در شهرستان گرمی با توجه به موقعیت جانمایی زمین و دسترسی آسان به بازارهای داخلی و خارجی راه اندازی می شود.
وی با قدردانی از تلاش مسئولان استان در فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران در گرمی گفت: با همت و همدلی مسئولان استانی طرح های مختلف سرمایه گذاری و توسعه زیرساختی در این شهرستان شروع شده است.
امامی با بیان اینکه شرایط برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی تسهیل و کارهای اداری را در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود، افزود: در بحث سرمایه گذاری صنعتی کارهای بسیار خوبی در جای جای استان در حال اجرا است.
در این جلسه جواز تاسیس کارخانه جداسازی هوا و تولید گازهای صنعتی توسط فرماندار شهرستان گرمی به سرمایه گذار تحویل داده شد.
گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.