به گزارش ایرنا ، ناخدا دوم فضل قلی ‌نژاد چهارشنبه شب در کارگروه ایثار و شهادت افزود: فلکه علی سرباز شهر اردبیل برای نصب نماد و یادمان گنجینه عرفان شهدای نیروی دریایی که ناوشکن جماران می باشد با همکاری شهرداری اردبیل در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: این یادمان در ابعاد 10 متر طول ، سه متر ارتفاع و 1.5 متر عرض احداث می‌شود و برای ساخت و اجرای آن مبلغ 600 میلیون ریال هزینه در نظر گرفته شده است.
وی همچنین از استاندار اردبیل برای ایجاد دفتر نمایندگی نیروی دریایی استان اردبیل که از مصوبه های نشست قبلی این شورا می باشد خواستار مساعدت شد که بهنام جو دستورهای لازم را در این ارتباط ارایه کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در این نشست از ساخت یادمان شهدای بمباران اردبیل در محله یساول این شهر خبر داد و گفت : این طرح پس از آماده شدن ازسوی شهرداری اردبیل نصب خواهد شد.
علی واحد افزود : یادواره شهیدان عملیات های خیبر و بدر نیز در شب ششم اسفند ماه که مصادف با سالروز این عملیات می باشد پس از نماز مغرب و عشا در اردبیل برگزار می شود.
وی افزود : در این یادواره علاوه بر خانواده های شهیدان عملیات های بدر و خیبر و رزمندگان پیش کسوت از میهمانان ویژه نیز دعوت شده است.
وی اظهار کرد : بهتر است که در برگزاری یادواره های مربوط به شهدای گرانقدر ابتکار به خرج داده و آن را از شیوه معمول که سالهای متمادی به آن شکل اجرا می شود خارج کنیم که این کار بطور یقین بر افزایش تاثیرگذاری آنها اثر مثبت دارد.
6016/6019
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.