به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل ، یوسف خدادادی روز دوشنبه در جلسه کارگروه وضعی - امنیتی پیشگیری از تصادفات و نقاط حادثه خیز استان با اشاره به لزوم اهمیت کاهش تصادفات افزود: با همکاری نهاد ها و دستگاههای متولی ، حدود 105 نقطه حادثه خیز در استان در سال های اخیر به 25 مورد کاهش یافته که نتیجه این اقدامات در مقایسه آمار تصادفات منجر به فوت در 11 ماه سال 1395 با کاهش آمار سال 1396 مشهود است.
وی گفت: همچنین با پیگیری های انجام شده 6 نقطه حادثه خیز اولویت دار نیز تا پایان تیر ماه سال 1397 در استان ایمن سازی می شود.
او اظهار کرد: با هماهنگی پلیس و بیمه و سایر نهادها و دستگاههای متولی اقدامات فرهنگی از جمله تهیه برشور ، نصب تابلوهای هشدار دهنده در جاده های ارتباطی استان به ویژه در طول ایام تعطیلات نوروزی در معرض دید مسافران و همشهریان قرار می گیرد.
وی همچنین با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران در سال های گذشته در خصوص عدم توسعه بزرگراه های متناسب استان گفت: هم اکنون در اردبیل حدود 110 کیلومتر بزرگراه وجود دارد که این رقم خیلی پایین تر از استانداردهای کشوری است و مسئولان باید به توسعه بزرگراههای استان به عنوان عامل اصلی در کاهش تصادفات بیش از پیش همت گمارند.
استان اردبیل از لحاظ کاهش تصادفات منجر به فوت در کشور امسال تاکنون رتبه سوم را در کشور دارد، 43 درصد علت تصادفات درون شهری استان اردبیل عدم توجه به جلو و 22 درصد نیز عدم رعایت حق تقدم عبور از سوی رانندگان گزارش شده است.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.