به گزارش ایرنا، 60 طرح از این تعداد عمرانی و 10 طرح نیز شامل واحدهای تولیدی می باشد.
درآئین افتتاح این طرح ها اکبر بهنام جو استاندار اردبیل گفت: با وجود برخی مشکلات در منطقه خلخال خدمات بسیار شایسته وارزنده ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم این شهرستان ارایه شده است.
وی افزود:هم اکنون با توجه به تامین زیر ساخت ها از سوی دولت و اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در زمانی نه چندان دور خلخال به یکی از مناطق نمونه گردشگری کشور تبدیل وتحول بزرگی در رونق اقتصادی مردم این منطقه ایجاد خواهد شد.

** افتتاح جایگاه سوخت در خلخال
به گزارش ایرنا ، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل در این آیین گفت: با بهره برداری از این جایگاه تعداد جایگاه های سوختگیری خودور در مناطق مختلف استان به 66 جایگاه افزایش یافت .
وی با بیان اینکه برای ساخت نخستین جایگاه سوخت داخل شهر خلخال بالغ بر 22 میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی هزینه شده است ، گفت: با راه اندازی این جایگاه خودروهای بنزینی برای تامین سوخت خود دیگر نیازی به مراجعه به 2 جایگاه سوخت خارج از شهر خلخال ندارند.
مدنی گفت: این جایگاه دومین جایگاه سرمایه گذاری شده از سوی بخش خصوصی در خلخال وسومین جایگاه سوخت گیری خودرو در این شهرستان است و با صدور مجوز لازم بزدوی عملیات اجرایی چهارمین جایگاه سوخت خودرو در این شهرستان آغاز خواهد شد.

**آغاز عملیات احداث کلینیک فوق تخصصی علوم پزشکی خلخال
همچنین با حضور استاندار اردبیل احداث ساختمان کلینیک تخصصی وفوق تخصصی دانشکده علوم پزشکی خلخال آغاز شد .
دکتر علی اکبر شکارچی رییس دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی، درمانی خلخال گفت: برای ساخت این کلینیک 28 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده وبا راه اندازی آن زمینه برای ارایه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی به شهروندان فراهم شده است.

**افتتاح گلخانه گل رز
در آئین بهره برداری از طرح گلخانه تولید گل رز هلندی در روستای طولش از توابع بخش مرکزی خلخال نیز عدیل سروی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت:این گلخانه دومین گلخانه تولید گل رز هلندی و بیست وششمین طرح گلخانه ای استان اردبیل است که با ظرفیت تولید 150 هزار بوته گل رز در سال راه اندازی می شود.
وی اظهار کرد: برای راه اندازی این واحد کشاورزی چهار میلیارد و800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آن از طریق ارایه تسهیلات بانکی جهاد کشاورزی تامین شده است.
وی گفت: با هدف حمایت از متقاضیان واحدهای تولیدی گلخانه ای امسال برای 48 واحد گلخانه ای دراستان مجوز احداث صادر شده است .

** افتتاح واحد تولید کود شیمیایی
با حضور استاندار اردبیل بهره برداری از کارخانه صنعتی تولید کود شیمیایی در شهرک صنعتی خلخال آغاز شد .
برای احداث وراه اندازی این کارخانه 35 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی هزینه شده و با راه اندازی آن امکان اشتغال 30 نفر فراهم شده است.
به گزارش ایرنا ، استاندار اردبیل در سفر امروز خود به خلخال سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال را اففتاح کرده ودر جشن انقلاب در این سالن شرکت کرد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : گیتی طالبی
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.