مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار و 700 روستای اردبیل از نعمت برق برخوردار شده‌اند. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مهندس حسن محمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و سابق شرکت توزیع برق اردبیل اظهار کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های برق‌رسانی به تمامی روستاهای بالای 10 خانوار استان اردبیل این میزان روستا از نعمت برق برخودار هستند. 
وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برای برقدار کردن تمامی روستاهای استان همت و تلاشی وافر از خود نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: با توسعه برقرسانی در روستاهای کم‌جمعیت استان همه روستاها برقدار شده‌اند و این نسبت به چهار دهه قبل برای مردم این استان نعمتی بزرگ محسوب می‌شود. 
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به اینکه حرکت‌های جهادی در حوزه برقرسانی سبب شده است تا نیاز مردم منطقه به برق در تمامی روستاها و بخش‌ها فراهم شود، تصریح کرد: عمده اقدامات صورت گرفته در حوزه برق‌‌رسانی به روستاهای استان در چند سال اخیر بوده که گام‌های موثر و مهمی در این راستا برداشته شده است. 
محمدی بیان کرد: بیش از 297 خانوار عشایری کوچروی استان از سلول‌های خورشیدی قابل حمل برخوردار شده‌اند. 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بالای یک هزار و 100 مگاوات و در حدود سه برابر پیک استان تولید انرژی را در اردبیل شاهد هستیم، تصریح کرد: ما از شاخص‌های اولیه برقرسانی به مردم فاصله گرفتیم و به شاخص‌های رفاهی دست یافته‌ایم. 
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملکرد مدیر عامل سابق شرکت توزیع برق استان اردبیل خدمت به مردم را در تمامی حوزه‌ها عبادت دانست و گفت: امروز در هر سنگری هر مسئولیتی به ما واگذار شود در واقع جهاد در راه خداست و ما خدمت به مردم را برای خود افتخار می‌دانیم. 
 محمدی ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری کارشناسان و مهندسان جوان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل شاخص‌های توسعه برق در این استان روز به روز ارتقاء یابد. 
وی سربلندی شرکت توزیع برق را در گرو همت و تلاش کارکنان آن اعلام کرد و گفت: هدف نهایی و غایی ما در شرکت رساندن اردبیل به اوج قله‌های موفقیت در حوزه تامین برق مردم منطقه است. 
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از کسب عناوین و رتبه برتر و معرفی شرکت در پشتیبانی از جبهه مقاومت و صیانت از حقوق شهروندی خبر داد و بیان کرد: در گرامی داشت دهه مبارک فجر و در مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر در پشتیبانی از مدافعان حرم و صیانت از حقوق شهروندی شرکت توزیع برق استان اردبیل به عنوان دستگاه برتر انتخاب و معرفی شد که این مدال افتخاری برای ما و شرکت توزیع استان اردبیل است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.