نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدی تولیدی ظروف کریستال سلامت با اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم 6 هزار و 500 نفر  در اردبیل کلنگ زنی می شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رضا کریمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: اولین کارخانه تولیدى و اقتصادى در منطقه ویژه اقتصادى نمین روز سه شنبه این هفته مقارن با ایام الله فجر با فن آورى روز دنیا و بدون آلودگى محیط زیستى کلنگ زنی می شود.
وی افزود: این واحد تولیدی با اعتبارى بالغ بر 190 میلیارد تومان راه اندازی می شود و از نظر کیفى و قیمت، توانایی رقابت با محصولات اروپایى و آسیایى را داشته و بخشی از محصولات تولیدی آن به خاورمیانه صادر خواهد شد.
نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ادامه داد: با بهره بردارى از این واحد تولیدی، سالانه ۱۵۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی خواهد شد. کریمی با بیان اینکه این واحد تولیدی در فاز اول اقدام به تولید ظروف کریستال سلامت، ظروف روکشدار، سرامیکى و گرانیتى نانو خواهد کرد، افزود: این واحد قابلیت اشتغالزایی هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و 5 هزار نفر به صورت غیر مستقیم خواهد داشت.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای جذب این سرمایه گذار حدود 6 ماه تلاش کرده ایم تا عملیات اجرایی اولین واحد تولیدی منطقه ویژه اقتصادی نمین آغاز شود.
کریمی با بیان اینکه همواره برای جذب سرمایه گذار تلاش می کنیم، اظهار کرد: با معرفی ظرفیت های استان اردبیل برای سرمایه گذاران به دنبال افزایش تولید ناخالص داخلی در استان هستیم تا بتوانیم رشد اقتصادی را شاهد باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.