معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: با هدف نظام‌مند کردن آمار و اطلاعات در استان سیستم یکپارچه و سامانه دقیقی راه‌اندازی می‌‌کنیم تا به صورت روزانه آمارهای استانی را به دقت رصد و اطلاع‌رسانی کنیم
.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهمن حسین‌زاده در جریان بازدید استاندار اردبیل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: ما به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کردیم ظرف یک ماه آینده برنامه‌های خود را با رویکرد توسعه اردبیل در 1400 با تکیه بر ظرفیت بخش خصوصی و کم کردن تکیه بر اعتبارات دولتی اعلام کنند تا ما یک برنامه جامعی را در استان در مسیر توسعه شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ما در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف سعی‌مان بر این است تا با هدف نظام‌مند کردن آمار و اطلاعات سیستم یکپارچه‌ای را در این حوزه راه‌اندازی و فعال کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل اهمیت موضوع اشتغال را با رصد دقیق آمار و اطلاعات در این بخش یادآور شد و افزود: قطعا این اقدامات در راستای توسعه پایدار در استان در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت اتفاق می‌افتد.
 
شفافیت عمل در مبادله موافقتنامه دستگاه‌های اجرایی

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به رغم سخت بودن کارهای عمرانی با کمک بخش خصوصی و استفاده از توان مالی آنها بخشی از این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.
بهروز ندایی خاطرنشان کرد: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انتظار می‌رود براساس ماده 27 قانون بودجه در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی با دقت و نظارت بیشتر عمل کرده و در ارزیابی پایان سال کارنامه مناسبی را ارائه کنند.
وی افزود: در مبادله موافقتنامه اعتبارات باید شفافیت و واقع‌نگری مورد توجه قرار گیرد که ضروری است برخی از دستگاه‌ها اجرایی در استان در این حوزه ماموریتشان را به دقت به انجام برسانند.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل توزیع عادلانه اعتبارات هزینه‌ای را در بین دستگاه‌های مختلف یادآور شد و گفت: ما در شورای فنی تلاش می‌کنیم تا با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدامات حمایتی را از مشاوران و پیمانکاران استانی انجام دهیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به مطلوبیت برگزاری این جلسات با نگاه کارشناسی و هم‌افزایی بیشتر اظهار کرد: امیدواریم در استان با صمیمیت و همدلی بیشتر کارها را با ثمربخشی و مطلوبیت به پیش ببریم.
علی نواداد خاطرنشان کرد: ما براساس تاکید استاندار اردبیل روی مسایل اجتماعی و حل برخی از دغدغه‌های استانی تمرکز کرده و برنامه‌ریزی‌هایی را انجام می‌دهیم تا یک فرآیند مطلوب و موثر اتفاق بیفتد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.