معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ما چند روزی است که در حال ارزیابی عملکرد فرمانداران هستیم و امیدواریم به نتایج قابل قبولی در این حوزه دست یابیم
.

علی نواداد در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان در گفتگوی اختصاصی با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: با شناختی که از بنده دارید حتما قبول می‌کنید که براساس عملکردها و توانمندی افراد روی آنها حساب باز می‌کنم و تا زمانی که از لحاظ کمی و کیفی در مورد افراد به نتیجه مشخصی نرسیم درصدد تغییر فرمانداران نخواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم فرمانداری را تغییر داده و یک فرد ضعیفی را به جای او بکارگیری کنیم قطعا این سیاست نه به نفع دولت و نه توسعه استان و شهرستان خواهد بود که شخص استاندار نیز با چنین تغییری مخالف است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: فرماندارانی که صاحب کارها و اقدامات قابل قبول و شایسته باشند قطعا در مسئولیت خود می‌مانند و شاید در حد جابجایی تغییراتی را در مدیریت آنها شاهد باشیم.
نواداد افزود: فرماندارانی که بعد از ارزیابی‌های نهایی عملکردشان ضعیف باشد به یقین تغییر پیدا خواهند کرد و در این زمینه یقین داشته باشید که با کسی عقد اخوت و برادری نبسته‌ایم.
وی بیان کرد: در سه روز اخیر ما مطالعات و بررسی‌هایمان را در حوزه تغییر فرمانداران آغاز کردیم و امیدواریم به نتایج قابل قبولی در این حوزه دست پیدا کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.