به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نواداد شامگاه دوشنبه در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل طی گفت و گوی کوتاه با خبرنگاران افزود : ممکن است که یک فرماندار از شهرستان مکان خدمت کنونی خود به یک شهرستان دیگر جابجا شود که این به معنی ناکارآمدی آن فرد نمی باشد.
وی با بیان اینکه در چند روز اخیر سرگرم بررسی و مطالعه عملکرد و کارنامه فرمانداران استان اردبیل است، اظهار کرد : اگر بی کفایتی و ناکارآمدی هر فرماندار و مدیر فعلی مشخص شود برکناری او از این مسوولیت قطعی خواهد بود.
وی تاکید کرد: براساس آموزه های ارزشمند دینی ،مدیریت و مسوولیت به خاطر تاثیرگذاری در زندگی آینده عموم مردم از شرایط خاص برخوردار است و نباید منافع و مصالح کلان جامعه را قربانی سلایق و مصالح شخصی خود و یا افراد دیگر کرد.
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل همچنین گفت : دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع فعالیت خود توجه به جمعیت بانوان و استفاده از زنان کارآفرین و توانمند در رده های مدیریتی و به خصوص مدیریت های مربوط به واحدهای تولیدی را در برنامه قرار داده است.
وی تشریح کرد : روش ما در استانداری اردبیل در زمینه بالا بردن جایگاه زنان جامعه اولویت دادن به کیفیت و توانمندی بانوان است و هیچگاه اجازه نخواهیم داد بانوان فاقد شایستگی های لازم و ناکارآمد در پست های مدیریتی قرار بگیرند.
وی درباره نمایشگاه توانمندی های زنان استان اردبیل نیز گفت: اساسی ترین سوال در جامعه در ارتباط با هر تولیدی وجود بازار فروش برای آن است و براساس بررسی های اولیه جای خوشحالی دارد که برای کالاها و تولیداتی که بانوان توانمند و کارآفرین در این نمایشگاه عرضه نموده اند بازار فروش مناسب موجود است.
نواداد ؛ ضمن ابراز رضایت از تولیدات بانوان کارآفرین استان اردبیل که در این نمایشگاه عرضه شده اند اظهار کرد : یکی از اهداف اصلی اینگونه نمایشگاهها فراهم نمودن زمینه های حمایت معنوی و مادی از زنان توانمند و تولیدکننده است.
علی نواداد ؛ پنجشنبه گذشته طی مراسمی به عنوان معاون جدید سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل بر جای ناصر نصیری که قبل از او این مسوولیت را برعهده داشت قرار گرفت.
/6016/6019
خبرنگار : مسعود وسیله** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.