به گزارش ایرنا ، حمید لطف اللهیان روز سه شنبه در آئین تجلیل از سجاد روزگاری ، نخبه اردبیلی و قهرمان قهرمانان جهان در رشته یوسی مس (محاسبات ریاضی) در اردبیل افزود: انسان توسعه یافته باعث ایجاد شهر توسعه یافته می شود.
او اظهار کرد: تصور اینکه شهرداری یک نهاد خدماتی است و باید هم با ارائه خدمات بهتر و مطلوب در خدمت شهروندان باشد اما یک نهاد فرهنگی و اجتماعی بوده و افزایش مهارت های اجتماعی از اولویت های شهرداری اردبیل است.
وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی شهرداری عمران و آبادانی و توسعه فضای سبز و ارائه خدمات شهری به شهروندان است، گفت: این نهاد به انسان های توسعه یافته نیز نیازمند است چرا که هر قدر شهروندان توسعه یافته و دارای مهارت های اجتماعی بیشتری باشند مشکلات شهرداری کمتر خواهد شد.
حسن عینی ، رئیس مجتمع آموزشی راه ابریشم نیز در این آئین گفت: این مجتمع آموزشی از سال 92 فعالیت خود را با 30 دانش آموز آغاز کرده و امروز 2 هزار دانش آموز از خدمات این مرکز بهره مند هستند.
وی اظهار کرد: تاکنون دانش آموزان این مجتمع توانسته اند 21 مدال جهانی کسب کنند.
وی با بیان اینکه 59 کشور جهان در یو سی مس عضو هستند افزود: سجاد روزگاری قهرمان قهرمان جهان از اردبیل باعث افتخارآفرینی برای کشورمان شد.
لطف اللهیان شهردار اردبیل در این آئین هزینه اعزام سفر خانواده سجاد روزگاری به مشهد مقدس و نیز هزینه خرید یک دستگاه دوچرخه مجهز برای سجاد روزگاری را تقبل کرد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.