به گزارش ایرنا آرام حلیم روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بیله سوار افزود: این طرح ها با 29میلیارد و 937میلیون تومان اعتبار و با اشتغالزایی 488 نفر امسال در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان مصوب شده است.
وی بیان کرد: این طرح ها شامل 210 طرح با اعتبار 23 میلیارد و 746 میلیون تومان در بخش کشاورزی ،14 طرح با اعتبار 2 میلیارد و 60میلیون تومان در حوزه صنعت و 11طرح با چهار میلیارد و 120میلیون تومان در بخش خدمات است.
وی ادامه داد :تاکنون 80 طرح با اعتبار 10میلیارد و 362میلیون تومان و با اشتغالزایی 188نفر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان تصویب و برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.
وی لزوم توجه جدی به مشکلات مردم را یادآور شد و گفت:امسال بیش از 39میلیارد تومان اعتبار جهت حل مشکل اشتغال و سرمایه گذاری به این شهرستان اختصاص یافته و زمینه جذب بیش از 40درصد آن در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال با ارائه طرح های کشاورزی،صنعتی،خدماتی فراهم شده است.
فرماندار بیله سوار گفت:سرمایه گذاران حوزه های کشاورزی و خدمات و صنعت تا پنج بهمن ماه فرصت دارند تا از تسهیلات اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه 729متقاضی تاکنون در طرح کارورزی در شهرستان بیله‌سوار ثبت نام کرده اند ، افزود: از این تعداد 494نفر تایید شده که در 231واحد پذیرنده مشغول به فعالیت خواهند شد.
وی اظهارکرد: تاکنون با 196نفر کارورز، عقد قرارداد شده که با توجه به این آمار ،شهرستان بیله سوار در طرح جذب اشتغال کارورزی تاکنون رتبه اول شهرستان های استان را دارد.
شهرستان بیله سوار مغان در 175کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.