به گزارش خبرنگار ایرنا ، آرام حلیم روز پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: این طرح ها با اعتبار 16 میلیارد و 537 میلیون تومان با اشتغالزایی 347 نفر در کارگروه شهرستانی تصویب و برای دریافت تسهیلات به کارگروه اشتغال و سرمایه‌ گذاری استان ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه دولت برای طرح‌ های مناطق محروم و مرزی اولویت ‌هایی در نظر گرفته ، گفت: از 120طرح مصوب شده در شهرستان 106 طرح در حوزه کشاورزی و دامداری ، هشت طرح در حوزه صنعت و 6 طرح نیز در حوزه خدمات می باشد.
حلیم لزوم توجه جدی به مشکلات مردم را یادآور شد و افزود: امسال بیش از 390 میلیارد ریال برای حل اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان اختصاص یافته که زمینه جذب بیش از 40درصد آن با ارائه طرح های کشاورزی ، صنعتی و خدماتی فراهم شده است.
فرماندار بیله سوار گفت: سرمایه گذاران حوزه های کشاورزی و خدمات و صنعت تا پنج بهمن ماه فرصت دارند تا از تسهیلات اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه 556 متقاضی تاکنون در طرح کارورزی در شهرستان بیله ‌سوار ثبت نام کرده اند ، بیان کرد: از این تعداد 320 نفر تایید شده اند که در 85 واحد پذیرنده مشغول به فعالیت خواهند شد.
حلیم گفت: تاکنون با 101کارورز عقد قرارداد منعقد شده که با توجه به این آمار شهرستان بیله سوار در طرح جذب اشتغال کارورزی تاکنون رتبه اول شهرستان های استان را دارد.
خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.