به گزارش ایرنا،جواد زنجانی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه دهای دهه فجر اردبیل افزود:برای اجرای این طرح ها بیش از سه هزار میلیارد ریال هزینه شده که با بهره برداری از آنها تحول بیشتری در جهت رونق اقتصادی و اشتغال در این شهرستان ایجاد می شود .
وی اضافه کرد: علاوه بر این افتتاح ،کلنگ زنی چندین طرح هم در این شهرستان با حضور مسئولان انجام می گیرد که مهمترین آن کلنگ زنی پنل های خورشیدی با سرمایه گذاری 410 میلیارد ریال در اردبیل است.
وی گفت: همچنین عملیات اجرایی بیمارستان 120 تختخوابی امام رضا(ع)اردبیل در حال اتمام است و اواخر بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد .
زنجانی بابیان اینکه دهه فجر فرصتی برای ایجاد وحدت و یکدلی بین مردم است افزود: در این روزها ضروری است اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بازنگری شود تا ببینیم در کدام شاخص ها ایده آل عمل شده و در کدام شاخص ها نتوانستیم خوب عمل کنیم .
وی بیان کرد: باید نارسایی ها و ضعف های موجود که موجب نگرانی های مردم شده برطرف شود .
فرماندار اردبیل بااشاره به تحرکات اخیر در کشور افزود: این تحرکات علاوه بر اینکه یک تذکر است نشانگر وجود اشکال و نارسایی در امور اقتصادی و اجتماعی می باشد و نبابد این تحرکات را انکار ارزش های انقلاب ، وحدت ملی و استقلال در کشور تلقی کرد .
در این جلسه هریک از مدیران شهرستانی طرح های قابل افتتاح در دهه فجر را گزارش دادند.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.