به گزارش ایرنا ، شهرام فکری روزسه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نمین افزود: 40 سازمان مردم نهاد دارای مجوز و فعال در استان اردبیل در حال اجرای برنامه های مرتبط با حوزه جوانان هستند.
وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 93 هزار برنامه در ارتباط با جوانان در استان اردبیل اجرایی شده است افزود: پارسال نیز در حوزه جوانان بالغ بر یک هزار و 300 نفر ساعت برنامه اجرا شد.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه پارسال بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون ریال به سازمان های مردم نهاد استان از طرف دولت اعتبار پرداخت شده، اظهار داشت: امسال نیز بالع بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال به سمن ها کمک مالی شده است.
وی همچنین از پرداخت وام قرض الحسنه ارزان قیمت و استفاده از امریه سربازی برای جوانان عضو در سمن ها در روزهای آتی خبر داد و گفت: تشکیل بانک ایده و ابتکارات، اتاق فکر و بانک مخترعین جوان در استان اردبیل از جمله برنامه های آتی حوزه جوانان است.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بر اجرای برنامه های پیش، حین و بعد از ازدواج و کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به صورت مداوم در سطح شهرستانها تاکید کرد.
نمین در شرق اردبیل واقع است.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.