به گزارش ایرنا ، رضا کریمی روز پنجشنبه در نشستی با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی نمین افزود: بندهای معیشتی که طرح مطالعاتی دارند با اختصاص 85 درصد کمک بلاعوض دولتی و 15 درصد وام از محل اعتبارات سیستم های آبیاری تحت فشار تکمیل و یا احداث می شوند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه حیات روستاها در وهله اول به آب و در مرحله بعدی به راه های ارتباطی وابسته است اظهار کرد: برای حل مشکلات احداث و یا مرمت راه های روستایی اعتبارات دولتی ، قیر رایگان و تخصیص آن 100 درصد افزایش یافته و در سال آینده اجرایی می شود.
او افزود: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بیش از 200 میلیارد ریال برای آبرسانی روستایی در استان اردبیل اختصاص یافته است.
وی تشریح کرد: امسال 360 میلیارد ریال برای طرح های آبرسانی استان اردبیل در نظر گرفته و اختصاص داده شد.
کریمی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات در حوزه آب و خاک به استان اردبیل اختصاص یافته افزود: از 2 ردیف بودجه ای آب و خاک نیز بیش از 350 میلیارد ریال به این استان اختصاص داده شده است.
وی با انتقاد از سهم اندک بودجه ای شهرستان نمین در شاخصه های توزیع اعتبارات استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه راه و کشاورزی شهرستان نمین انتظار فعالیت و توجه بیشتر مسئولان اجرایی استان را داریم.
کریمی همچنین با اشاره به اینکه بیشتر اعتبارات شهرستان نمین صرف پروژه های استانی شده گفت: بازنگری و تهیه طرح های هادی روستایی و مطالعه راه های ارتباطی شهرستان نمین با سرعن انجام می شود تا از محل بودجه های ملی و استانی اعتبارات آن تامین شود.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7120/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.