فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: مسئولان نوکری مردم را در رکاب ولایت برای خود سرمشق خدمت‌‌رسانی بدانند و با پرهیز از حزب‌بازی و گروه‌بازی تنها به فکر مردم باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم در یادواره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج و شهدای محله نواب صفوی اظهار کرد: این تدبیر شایسته‌ای است که در محلات مختلف با محوریت شهدای هر محله یادواره‌هایی برگزار شده و از طرف اهالی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل می‌شود.
وی با اشاره به پیام کنگره وزین شهدا خاطرنشان کرد: اولین پیام این است که ما باید با عشق و اخلاص و اعتقاد راسخ در مسیر شهدا حرکت کنیم و پیام آنها را سرمشق حرکت و برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهیم.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) ادامه داد: در اکثر وصایا و دست‌نوشته شهدا به صراحت می‌توان توصیه و پیام آنها را در اطاعت از ولایت و رهبری جامعه به عینه مشاهده کرد که باید این کار را عاشقانه و عارفانه، آگاهانه و بابصیرت انجام دهیم.
نوعی اقدم با یادآوری اینکه در دفاع از این انقلاب و نظام ارزشی باید به دور از هرگونه توجه به توطئه و ترفند دشمن در بین مردم وحدت و انسجام ایجاد کنیم، تصریح کرد: ما اگر به خون شهدا و عظمت خانواده‌های آنها حرمت قایل هستیم باید به جد از جناح‌بازی، حزب‌بازی، گروه و دسته‌بازی پرهیز کنیم و در عمل خدمت به مردم را در دستور کار قرار دهیم.
وی ادامه داد: مردم به معنای واقعی از این  حرکت‌های جناحی و حزبی خسته شده‌اند و امروز به عینه می‌بینیم که دود این اختلافات و دودستگی‌ها به چشم مردم می‌رود از همین روی مسئولان و خدمتگزاران باید نوکری مردم در رکاب ولایت را به عنوان سرلوحه کار خود مدنظر قرار دهند.
در این یادواره که با حضور گسترده اهالی اردبیل همراه بود شاعر حسینی کشورمان کلامی زنجانی با شعرهای ارزشی و انقلابی و حماسی خود حال و هوایی خاص به محفل شهدا بخشید.
در این محفل معنوی مداحی شده و یاد و خاطره 272 شهید استان اردبیل در عملیات کربلای چهار و پنج و همچنین 64 شهید محله نواب صفوی با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشته شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.