سیدناصر میرمرسلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که هیات های ورزشی برای اجرای تمرین ها و برگزاری مسابقه های ورزشی نیازمند حمایت مالی اداره ورزش و جوانان هستند در سال جاری فقط 100 میلیون ریال برای 50 هیات ورزشی این شهرستان تخصیص یافته است.
وی بر لزوم توجه به تامین اعتبارات بخش ورزش و جوانان تاکید کرد و گفت: رکود فعالیت های ورزشی قابل قبول نیست.
او همچنین با اشاره به اینکه با اجرای عملیات بازسازی و نوسازی استخر تعطیل شده فجر این مکان ورزشی دوباره فعال شده و در اختیار ورزشکاران علاقمند به رشته شنا قرار می گیرد اظهار کرد: این استخر به عنوان تنها استخر دولتی بدلیل پوسیدگی سازه و سوله ناشی از وجود رطوبت دایمی و استفاده از کلر در آب استخر با هدف پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از ریزش سقف از ماه ها پیش به روی ورزشکاران رشته ورزشی شنا تعطیل شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی و نبود امکان تعمیرات اساسی در سازه استخر با استفاده از اعتبارات استانی و ملی اخیرا با استفاده از ماده 27 قانون واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی و آمادگی بخش خصوصی برای تعمیرات اساسی این مکان ورزشی ، استخر فجر خلخال در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.
میرمرسلی با بیان اینکه خواسته ورزشکاران رشته شنای خلخال برای راه اندازی این مکان ورزشی بارها در جلسات مختلف در حضور مسوولان ذیربط طرح شده ، اظهار کرد: هزینه لازم برای تعمیرات استخر شنای فجر خلخال 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.