به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی حوزه هنری اردبیل ، در این جشنواره بیش از 550 اثر در 2 بخش صحنه‌ ای و خیابانی ارسال شده بود که با بررسی هیات داوران آثار منتخب معرفی شد تا در اوایل اسفند سال جاری به روی صحنه بروند.
'پسرهای ننه زینب' نوشته محمود مهدوی مسوول دفتر فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری استان اردبیل با کارگردانی فرهاد طوفان و 'کبوتر خیال' نوشته احسان طالبی با کارگردانی رضا طالبی به عنوان متون بخش صحنه‌ ای جشنواره ملی تئاتر انتخاب شدند.
افتخارآفرینی هنرمندان اردبیلی در این جشنواره با کسب امتیازات لازم در سه اثر دیگر ادامه داشت تا در نهایت اثر فاخر قطب‌ الدین صادقی و کیوان پورمحمد تقی با نام 'این نیز بگذرد' و اثر 'در محور شیرخط' کاری از رضا صابری و سید رضی محمودی به همراه اثر 'قلم ‌های رستگار' با کارگردانی آرزو مهری حائز امتیازات لازم معرفی نهایی به عنوان متون منتخب جشنواره شوند.
ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، نشان دادن بخشی از ایثارگری و فداکاری‌ های مثال زدنی رزمندگان و تبیین ارزش ‌های والای انسانی و اخلاقی با حضور علاقمندان به هنرهای نمایشی و صاحب‌ نظران برگزار می ‌شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.