به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر بهنامجو ، شنبه شب در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل گفت : عمده ترین مشکل جوانان مسایلی مانند اشتغال ، مسکن و ازدواج می باشد و این مسایل در کنار نیازهای فرهنگی بطور موکد مورد توجه استانداری اردبیل و مدیران ذیربط می باشد.
وی اضافه کرد: رسیدگی به نیازها و مسایل این گروه سنی موجبات ایجاد آرامش در میان مدیران و دست اندرکاران دلسوز جامعه را فراهم می کند.
او داشتن برنامه را مهمترین عامل موفقیت در هر کاری و ازجمله رفع نیازها و مشکل جوانان دانست و اظهار کرد: باید ارگانها و اداره های ذیربط همگام با استانداری کیفیت و کمیت های مرتبط با این گروه سنی را بطور مرتب و دقیق رصد کرده و برنامه های مفید را برای ارتقای شاخصه های مرتبط در این زمینه ارایه دهند.
وی تشریح کرد : باوجود آنکه ارگانهای مرتبط با امور جوانان تلاش و فعالیت های خوبی را در این حوزه انجام می دهند اما برای رسیدن به نتایج مطلوب باید این تلاش ها در قالب یک برنامه منسجم جمع بندی و اجرا شوند.
وی لازمه بهره مندی مناسب از نشست های مرتبط با جوانان را نیز داشتن برنامه منظم و دقیق در این باره ذکر و یادآوری کرد: دبیرخانه جوانان و ارگانهای ذیربط باید برای اینگونه نشست ها برنامه های مربوط به جوانان و اوقات فراغت را آماده کنند.
وی همچنین ارتباط مستمر ارگاناها و اداره های ذیربط با جوانان و فراهم کردن زمینه ابراز نظر و نقد در کنار ارایه راهکارهای مناسب برای جوانان در این نشست ها را مفید دانست.
استاندار اردبیل بیشترین وقت این نشست را به ارایه مطالب ، انتقاد و خواسته های نمایندگان حاضر جوانان اختصاص داد و در پاسخ مثبت به درخواست عده ایی از این نمایندگان از دست اندرکاران ذیربط خواست تا پایان سال دست کم چهار نشست ساماندهی باحضور فعال این قشر تشکیل شود.
در این نشست که در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل ترتیب یافت تعدادی از نمایندگان تشکل های غیردولتی و موسسه های مربوط به جوانان و نیز حوزه جوانان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش ها و پیشنهادهایشان را ارایه دادند.
6019/6016
خبرنگار : مسعود وسیله** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.