فرماندار اردبیل گفت: با تجلیل از سردار رحیم نوعی اقدام فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) مراسم جشن پیروزی مقاومت در اردبیل برگزار خواهد شد. 
جواد زنجانی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: روز دوشنبه و از ساعت 10 صبح در مسجد سرچشمه اردبیل مراسم جشن پیروزی جبهه مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم و در تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و رزمندگان و جهادگران این عرصه با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود. 
وی با بیان اینکه رزمندگان جبهه اسلام با احساس مسئولیت این بار در جبهه دفاع از حریم اهل بیت در سوریه افتخاری دیگر برای این کشور خلق کردند، خاطرنشان کرد: ما صلابت امروز امت اسلامی را مرهون رزمندگان جان برکفی هستیم که در چند سال اخیر برای دفاع از حریم اهل بیت و امت اسلامی در سوریه در دفاع با جبهه کفر افتخار آفریده و زمینه ناکامی آمریکا و حامیان منطقه‌ای او را رقم زدند. 
فرماندار اردبیل ادامه داد: با پیروزی جبهه مقاومت بر نیروهای داعش و بدخواهان امت اسلامی ورق دیگری از افتخارات رزمندگان جهادی امت اسلامی به همه دنیا نشان داده شد تا غرب بار دیگر به هیبت و شکوه امت اسلامی اذعان کند. 
زنجانی بیان کرد: دشمنان زبون امت اسلامی امروز از هر جا رانده شده‌اند در حالی که ملت سوریه و حامیان آنها با صبر و استقامت موفق شدند توطئه‌گران را از خاک کشورشان بیرون رانده و باردیگر آرامش و امنیت پایدار را برای کشورشان به ارمغان آورند. 
رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل تصریح کرد: قسمت عمده‌ای و سهم قابل توجهی از این پیروزی‌ها را مرهون مجاهدت رزمندگان کشورمان هستیم و وظیفه ماست تا در تجلیل از خانواده‌های شهدای گرانسنگ مدافع حرم جانبازان و رزمندگان پرتلاش این عرصه در حد وسع و توان خود با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف جشن پیروزی و تجلیل از آنها را برگزار کنیم که تصمیم گرفتیم این برنامه را نیز در شهر اردبیل و طی روزهای آینده به انجام برسانیم. 
زنجانی گفت: در این برنامه از سخنرانی و خاطره‌گوئی سردار نوعی اقدام فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) که از فرماندهان جبهه مقاومت هستند استفاده کرده و روایان این جبهه ارزشی به بیان خاطرات خود خواهند پرداخت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.