صدیف بدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال های گذشته سهم مناطق محروم در بودجه عمرانی کمتر بود ولی در سال 97 اعتبارات عمرانی استان ها بصورت یکسان و تقریبا در بیشتر استان ها نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.
وی باتاکید به توزیع عادلانه اعتبارت عمرانی استان ها گفت:دولت در لایحه پیشنهادی توزیع عادلانه اعتبارت عمرانی استان ها را مد نظر داشته و برای تمام استان ها بصورت متناسب منابعی را در ردیف ملی و استانی تعریف کرده است.
نماینده اردبیل ،نیر،نمین و سرعین در مجلس بیان کرد: از جمله نکات مثبت لایحه بودجه سال 97 افزایش اعتبارات عمرانی استان ها است که می تواند تحول بیشتری را در استان های محروم ایجاد کند .
بدری افزود: بودجه پیشنهادی دولت امسال در مجموع 368 هزار میلیارد تومان است که 60 هزار میلیارد تومان آن مربوط به بودجه عمرانی کشور می باشد و در مقایسه با سال گذشته کاهش نشان می دهد.
سخنگوی کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از نکات مثبت لایحه پیشنهادی دولت در بحث عمران اختصاص 15هزار میلیارد تومان به پروژه های بخش خصوصی است که قبلا در واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی در کشور دچار مشکل بودیم ولی دولت با اختصاص این میزان اعتبار به پروژه های بخش خصوصی دنبال جهش و تحرک طرح های عمرانی است.
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری نوزدهم ماه جاری بودجه پیشنهادی سال 97 را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.