مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بخش خصوصی توان مدیریت شهرک‌های صنعتی را ندارد و باید در این راستا با همفکری مسئولان تدبیری اندیشیده شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی نظری شیخ‌احمد در پنجاه و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: ما در واگذاری مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی مشکلی نداریم اما از آنجایی بخش خصوصی توان اداره این شهرک‌ها را ندارد ما خواسته‌ایم تا با تشکیل مجمع و حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی در این راستا تدبیری جدید اندیشیده شود. 
وی مشکل اساسی شهرک‌های صنعتی استان را نبود زیرساخت‌هایی از قبیل آسفالت، سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی، تصفیه‌خانه و ... اعلام و خاطرنشان کرد: آسفالت اغلب نواحی و شهرک‌های صنعتی استان بعد از تحویل به بخش خصوصی در حال از بین رفتن است و در کنار این استهلاک آسفالت ما امسال نتوانستیم روکش آسفالت خیابان‌ها را اجرایی کنیم. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی خبر داد و بیان کرد: ما در ساماندهی و مدیریت منابع نیازمند یاری تمام دستگاه‌های اجرایی هستیم و در صورت تخصیص اعتبار از محل کمک‌های فنی و اعتباری فعالیت‌های عمده‌ای در شهرک‌های صنعتی اردبیل اجرایی خواهد شد. 
نظری با یادآوری اینکه ریالی از بابت نگهداری و خدمات از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل دریافت نمی‌شود تصریح کرد: در حال حاضر 17 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل وجود دارد که 6 مورد از این نواحی و شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی واگذار شده است که این امر براساس قانون و مصوبه مجلس بوده و امکان برگشت نیز ندارد. 
وی بیان کرد: ما این شهرک‌های خدماتی متشکل از واحدهای تولیدی را واگذار کردیم و از بخش خصوصی نیز انتظار داریم این شهرک‌ها را به نحو احسن و مطلوب مدیریت کنند. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در تمامی شهرک‌های واگذار شده زیرساخت‌های لازم موجود است و 230 هکتار فضای سبز و خیابان در این شهرک‌ها اجرایی شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.