به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محسنی در خطبه های نماز جمعه خلخال با اشاره به بارش برف سنگین در مناطق مختلف استان اردبیل از مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال و راهداران و نیز شهردار و کارکنان بخش برفروبی شهرداری قدردانی کرد.
او افزود: برغم بارش برف سنگین در شهر و راههای ارتباطی بین شهری و روستایی ، راههای اصلی و فرعی این شهرستان با تلاش راهداران باز بوده و انتظار می رود اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای همانند بازگشایی راههای اصلی و فرعی در بازگشایی راههای مسدود شده از برف روستاهای خلخال نیز با سرعت عمل بیشتری اقدام کند.
او همچنین با اشاره به بارش برف سنگین در شهر خلخال و مسدود شدن بسیاری از معابر عمومی این شهر گفت: کار شبانه کارکنان بخش برفروبی شهرداری در برفروبی و بازگشایی خیابان های اصلی بسیار خوب است و انتظار می رود شهرداری نسبت به بازگشایی کوچه های تنگ ، معابر حواشی شهر و در مجموع نسبت به پاکسازی و بازگشایی معابر پوشیده از برف شهر خلخال اقدام کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل اظهار کرد: عملی کردن یک مصوبه 22 ساله در آمریکا و مخالفت 67 درصدی مردم این کشور با اجرای این طرح در نظر سنجی عمومی توسط یک رئیس جمهوری کاری بسیار اشتباه و بازی با آتش است.
او گفت: با توجه به اینکه قدس اولین قبله مسلمانان بوده سکوت هر مسلمان به این اقدام ترامپ غیرقابل بخشش و جبران ناپذیر خواهد بود.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.