رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: قشر دانشجو در میهن ما نقش مرجعیت سیاسی-اجتماعی را برای خود محفوظ نگه داشته است. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، گودرز صادقی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو گفت: بار دیگر روز دانشجو فرا رسید و با خود شور و هیجان انقلابی و تحول خواهانه را در جمع جوانان دانشجو به اوج رساند. 
وی افزود: علیرغم پستی‌ها و بلندی‌ها در جریانات اجتماعی، صنفی و سیاسی، قشر دانشجو در میهن ما همچنان در راس جریانات اجتماعی بیشترین تاثیر را بر فرایندهای سیاسی اعمال کرده، نقش مرجعیت سیاسی-اجتماعی را برای خود محفوظ نگه داشته است.   صادقی تصریح کرد: شور جوانی از یک سو و شعور و دانش اجتماعی از سوی دیگر باعث شده است تا از نقش این قشر بالنده کاسته نشود و با توجه به اینکه از نظر کمی نیز جمعیت وسیعی از کشور را در خود جای داده، موجب توجه خاص جناح‌های سیاسی و جریانات فرهنگی به خود شده است. 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: جای بسی خوشحالی است که علیرغم تبدیل نهضت به نظام و به مدد تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های بیشماری که توسط دانشجویان و بصورت خودجوش شکل گرفته است، جنبش دانشجویی با گذر از حرکت‌های نسنجیده و غیرقابل پیش‌بینی، به یک نهاد مدنی و قانونمند تبدیل شده است.   وی ادامه داد: درک متقابل ایجاد شده بین بدنه دانشجویان و مدیریت تدبیر و امید در دانشگاه‌ها، موجب همسویی و هم‌افزایی بیشتر در مسیر توسعه و اعتلای کشور گردیده است. 
صادقی گفت: این روز فرخنده را به دانشجویان آگاه و مومن دانشگاه محقق اردبیلی تبریک می‌گویم و برای فرزندان صادق امت مسلمان ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی توفیق خدمات بیشتر در صحنه‌های علمی و فرهنگی از خداوند متعال خواستارم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.