رئیس صندوق بیمه محصولات کشاورزی اردبیل گفت: صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان اردبیل گفت: امسال از بابت خسارت وارده به بخش کشاورزی 280 میلیارد تومان غرامت به کشاورزان استان اردبیل پرداخت می‌شود
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عادل محمدی در نشست مسئولان بانک کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: از این مبلغ تاکنون 80 میلیارد تومان به فعالان بخش کشاورزی پرداخت شده و قرار است تا پایان سال 200 میلیارد تومان دیگر نیز به فعالان این بخش پرداخت شود.
وی با بیان اینکه امسال بیمه محصولات کشاورزی از ابتدای مهرماه شروع شده است خاطرنشان کرد: ما با تعرفه‌های جدید و حداکثر تعهداتمان سعی داریم به فعالان این بخش اعم از زارعین، باغداران و دامداران خدمات ارائه کنیم.
رئیس صندوق بیمه محصولات کشاورزی اردبیل با اشاره به اینکه امسال دولت توجه خوبی به جبران خسارت‌های بحرانی داشته است اضافه کرد: با توجه به اینکه عوامل طبیعی نظیر خشکسالی، سرمازدگی، تگرگ و ... به بخش کشاورزی و زارعین خسارت عمده ‌را وارد می‌کند سعی بر جبران این خسارت از طریق پوشش بیمه‌ای است تا کمترین دغدغه و نگرانی را در بین فعالان این بخش شاهد باشیم.
محمدی به اتمام زارعت پائیزه در مناطق گرمسیر و سردسیر اشاره کرد و افزود: زارعین در مناطق سردسیر تا 15 آذرماه فرصت دارند تا محصولات خود را بیمه کنند.
وی تصریح کرد: در مناطق گرمسیر نظیر پارس‌آباد، بیله‌سوار و شمال گرمی نیز تا آخر آذرماه زارعین فرصت پوشش بیمه محصولات زراعی خود را دارند.
رئیس صندوق بیمه محصولات کشاورزی اردبیل خطاب به باغداران نیز گفت: باغداران شمال، جنوب و مرکز استان تا آخر دی ماه فرصت دارند تا محصولات خود را از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی تحت پوشش این صندوق درآورند.
محمدی در ادامه سخنان خود به پرداخت غرامت مرغداری‌ها و دامداری‌ها نیز اشاره کرد و افزود: ما به صورت کامل پرداخت غرامت به بخش طیور را انجام دادیم.
وی از زارعین، باغداران و مرغداران خواست؛ با مراجعه به بانک کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها و از طریق صندوق محصولات کشاورزی محصولات خود را تحت پوشش قرار دهند تا در صورت بروز حوادث جبران خسارت از طریق بیمه انجام شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.