رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: در تصادفات زیر 7 میلیون تومان در داخل شهرهای استان اردبیل نیاز به کروکی پلیس نیست. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رحیم آقامحمدی در نشست با مسئولان بیمه استان اردبیل اظهار کرد: براساس ابلاغیه جدید پلیس راهور ناجا با هماهنگی بیمه‌ها قرار شده تصادفات خسارتی زیر 7 میلیون تومان بدون اینکه نیاز به کروکی پلیس باشد با مراجعه صاحبان خودروها از طریق بیمه حل و فصل شده و پرداختی‌ها انجام شود. 
وی خاطرنشان کرد: در برخی تصادفات خسارتی به دلیل خسارت‌های جزئی شاهد انسداد مسیرهای ترددی مردم هستیم که ضرورت دارد رانندگان با توافق همدیگر خودرو را به کنار معبر منتقل کرده و به صورت توافقی نسبت به پرداخت خسارت از طریق بیمه اقدام کنند. 
رئیس پلیس راهور استان اردبیل با بیان اینکه روزانه بیش از 30 مورد تصادف خسارتی در معابر و گذرگاه‌های درون‌شهری استان اردبیل رخ می‌دهد اضافه کرد: اکثر این تصادفات همراه با خسارت‌های کم و جزئی است که ضرورت دارد بدون درگیری و یا تولید خشونت این خسارت‌ها جبران شده و زمینه بهره‌مندی هموطنان از خدمات بیمه‌ای فراهم آید. 
آقامحمدی بیان کرد: در تصادفات درون شهری که در عمده موارد به خسارت‌های خودرویی منجر می‌شود ضرورت دارد صاحبان خودرو با مدارک مورد نیاز و توافق طرفین نسبت به جبران خسارت اقدام عملی و قانونی را انجام دهند.   وی همچنین به کاهش 20 درصدی فوتی‌ها در تصادفات درون‌شهری اشاره کرد و گفت: در اکثر تصادفات عابرین پیاده به ویژه افراد سالخورده و کودکان با خطراتی روبرو می‌شوند که ضرورت دارد رانندگان با احتیاط بیشتر در داخل شهر رانندگی کرده و شهرداری نیز نسبت به راه‌اندازی سکوهای عابر پیاده و گذرگاه‌های عمومی در سطح شهر برای عبور و مرور ایمن هموطنان اقدام کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.