ناصر عتباتی روز پنجشنبه در جلسه کمیته راهبردی هماهنگی قضایی و انتظامی استان افزود: از سوی دیگر نیز پرونده های مهم که گاهی در سطح ملی مطرح می شود به خوبی مدیریت شده و به سرانجام مطلوب رسیده که این امر نشان از موفقیت دستگاه و نیروی انتظامی استان دارد.
وی اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که اقدامات موثری در بحث برخورد قاطع با اخلاگران نظم و امنیت و آسایش مردم، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با مشروبات الکلی ، مبارزه با فساد و جرایم رایانه ای اتفاق افتاده که مرهون تلاش شبانه روزی مسوولان در دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در استان می باشد.
وی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه های پیشگیری و اقدامات بازدارنده گفت: برگزاری اینگونه جلسات با برطرف کردن مشکلات پیش رو موجب می شود تا راهکارهای نوینی برای ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری اردبیل ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز در این جلسه به بررسی مصوبات جلسه گذشته کمیته به تشریح و تعریف حقوقی محکومین متواری پرداخت و گفت: یکی از برنامه های اصلی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان دستگیری محکومان متواری می باشد. او اظهار کرد: در این خصوص تفاهم نامه با نیروی انتظامی با این معاونت منعقد شده و دستگاه قضایی در همکاری و هماهنگی با نیروی انتظامی به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از احتمال وقوع جرم از سوی متهمان فراری مصمم به دستگیری محکومان فراری می باشد.
وی همچنین بر لزوم مبارزه با دانه درشت ها و قاچاقچیان اصلی مواد مخدر، صدور قرار متناسب با جرم ، مبارزه با خرده فروشان تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی نیز باید در تنظیم صورتجلسه اولیه و تکمیل مراحل اولیه پرونده بیش از پیش دقت کند تا آرا در سریع ترین زمان ممکن صادر شده و مجرمین بلافاصله مجازات شوند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.